بررسی دلایل رشد ۱۸۰ درصدی کازماس: آیا صعود ادامه خواهد داشت؟

بررسی دلایل رشد 180 درصدی کازماس: آیا صعود ادامه خواهد داشت؟
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1269 نفر

بررسی دلایل رشد ۱۸۰ درصدی کازماس: آیا صعود ادامه خواهد داشت؟

کازماس پس از ایجاد اکوسیستم دیفای و تلاش برای ساخت پل بین اتریوم و بیت کوین، شاهد رشد سه رقمی خود در یک ماه اخیر بوده است. یکی از پروژه هایی که به دنبال ایجاد یک محیط مناسب برای قراردادهای هوشمند بوده، رمزارز کازماس است. این پروژه که بر تعامل پذیری متمرکز بوده، به لطف پروتکل ارتباطات بین بلاکچینی (IBC) خود، قصد تبدیل شدن به اینترنت بلاکچین ها را داشته است.

داده ها نشان می دهند که رمزارز ATOM از کف ۸.۸۷ دلاری خود در ۲۰ جولای موفق شده قیمت خود را تا قله ۲۴.۷۷ دلاری در ۲۲ آگوست در صعودی ۱۸۰ درصدی افزایش بدهد. همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات نیز از میانگین ۲۵۰ میلیون دلار به ۱.۸۷ میلیارد دلار افزایش یافته است.

نمودار ATOM

از جمله دلایل رشد چشمگیر این پروژه می توان به انتشار پروتکل دیفای در شبکه، راه اندازی سایدچین که تبادل دارایی ها بین شبکه کازماس و اتریوم را ممکن می کند و همچنین افزودن بیت کوین به اکوسیستم این پروژه اشاره کرد.

گسترش قابلیت های دیفای

دیفای یکی از بزرگترین دستاوردهای بلاکچین بوده است که در سال های اخیر برای ایجاد انقلاب در بازارهای سنتی مالی ظهور کرده است. راه اندازی اخیر اولین رابط کاربری دیفای در کازماس موسوم به امریس (Emeris)، یکی از بزرگترین دلایل رشد قیمت ATOM بوده و به شکل چشمگیری تقاضا برای این توکن را افزایش داده است. به لطف این رابط کاربری جدید، کاربران می توانند در شبکه کازماس به پروتکل های دیفای دسترسی داشته باشند، و همچنین به تبادل دارایی ها در بلاکچین های IRIS، XPRT و AKT بپردازند.

برقراری پل اتریوم

دلیل دوم رشد کازماس ادغام Sifchain با IBC بوده است که این پروژه را به اولین صرافی غیرمتمرکزی تبدیل کرده است که تبادل بین اکوسیستم کازماس و شبکه اتریوم را ممکن می کند. همانطور که می دانید، در حال حاضر اتریوم میزبان بیشتر پروتکل های برتر دیفای و NFT ها است. حالا با این ادغام، کاربران هر دو شبکه می توانند به راحتی به ترید و تبادل دارایی ها در این دو شبکه بپردازند.

ورود رپد بیت کوین

دلیل سومی که در روند صعودی کنونی تاثیرگذار بوده است، اعلامیه منتشر شده در تاریخ ۲۳ آگوست است. در این اعلامیه، سازمان IFC که تامین مالی توسعه اکوسیستم کازماس را برعهده دارد، اعلام کرد که هزینه مورد نیاز ورود بیت کوین به شبکه کازماس را تامین خواهد کرد.

بدون شک بیت کوین رهبر غیرقابل انکار بازار کریپتو است و اکثریت قریب به اتفاق ثروت انباشته شده در صنعت کریپتو را در خود جای داده است. از این رو حضور این رمزارز در شبکه کازماس می تواند کاربران هر چه بیشتری را به سمت این پروژه سوق بدهد.

با این ادغام بیت کوین می تواند در اکوسیستم دیفای کازماس مورد استفاده قرار بگیرد که با خود نقدینگی و افزایش کارایی شبکه را به ارمغان خواهد آورد. نظر شما در خصوص کازماس چیست؟ آیا این پروژه همانند سولانا به رشد چشمگیر خود ادامه خواهد داد؟

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx