زین فین نتورک (XDC)، رمزارزی که با قابلیت های جدید خود، رشد ۱۹۰ درصدی داشته است

زین فین نتورک (XDC)، رمزارزی که با قابلیت های جدید خود، رشد 190 درصدی داشته است
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1365 نفر

زین فین نتورک (XDC)، رمزارزی که با قابلیت های جدید خود، رشد ۱۹۰ درصدی داشته است

زین فین نتورک (XDC) اخیرا پس از مدت کوتاهی از اعلام همکاری های جدید، ادغام پروتکل و لیست شدن در صرافی ها موفق شده سقف تاریخی خود را جابجا کند. اتخاذ فناوری بلاکچین توسط شرکت ها و کسب و کارها یکی از اهداف مهم و بلند مدت رمزارزها است. زمانی که این مهم حاصل می شود، کاربران جدیدی وارد اکوسیستم می شوند و فعالیت های درون زنجیره ای افزایش می یابند و تقویت می شوند.

یکی از پروتکل هایی که در پذیرش خود توسط شرکت ها عملکرد خوبی داشته است، رمزارز زین فین نتورک است. این پروتکل یک راهکار بلاکچینی هیبرید است که به طور خاص به منظور بهینه سازی تجارت و امور مالی بین المللی طراحی شده است. داده ها نشان می دهند که XDC بعد از ثبت کف ۰.۰۶۷ دلار در ۲۰ جولای، شاهد رشد ۱۹۰ درصدی و صعود به سطح ۰.۱۹۵ دلار در ۲۱ آگوست بوده است.

نمودار XDC

از جمله دلایل رشد روز افزون XDC می توان به اضافه شدن زین فین نتورک به طرح جهانی TFD، انتشار راهکار ایمیل غیر متمرکز لجر میل (LedgerMail) و اکوسیستم رو به رشدی از شرکا و لیست شدن در صرافی ها اشاره کرد.

حضور در شبکه تجاری جهانی

یکی از مهمترین تحولات زین فین نتورک، اضافه شدن به طرح جهانی TFD است. TFD کنسرسیومی از تجار، تامین کنندگان اعتبار و سرمایه گذاران نهادی است که قصد افزایش اتوماسیون و شفافیت سازی در معاملات دارایی ها و توزیع ریسک دارند. به گفته آندره کاسترمن (André Casterman)، رئیس کمیته فین تک انجمن تجارت و بازرگانی بین المللی (ITFA)، با پیوستن زین فین نتورک و از طریق توکن سازی و دارایی های دیجیتال، این سازمان می تواند دارایی های مالی تجاری ۱۹ تریلیون دلاری را با هر نوع سرمایه گذاری پیوند بدهد.

اولین راهکار غیرمتمرکز ایمیل

یکی دیگر از دلایل رشد زین فین نتورک انتشار لجر میل در ۴ آگوست بود. لجر میل اولین راهکار غیرمتمرکز ایمیل در دنیا است که توسط XDC تامین می شود و مأموریت آن ارائه بالاترین سطح امنیت، حریم خصوصی، رمزگذاری و جلوگیری از حملات به صورت غیر متمرکز عنوان شده است. تقاضا برای این سرویس شروع بسیار پرحرارتی داشت و تعداد کل ثبت نام ها در هفته اول از ۵۰،۰۰۰ فراتر رفت و کاربران جدید نیز ۱۰ XDC رایگان به عنوان پاداش ثبت نام دریافت کردند.

همکاری و لیست شدن در صرافی ها

پذیرش و اتخاذ زین فین نتورک نیز به لطف همکاری های نو و لیست شدن در صرافی های جدید رو به رشد بوده است. یکی از مشارکت های بزرگ این پروژه ادغام با شرکت تجارت الکترونیک Shopping.io است که به کاربران امکان خرید با استفاده از ارزهای دیجیتال در پلتفرم هایی مانند آمازون، والمارت وeBay را می دهد.

به عنوان پاداش، خریدهایی که با استفاده از XDC انجام می شوند ۲ درصد تخفیف دریافت می کنند و کاربرانی که دارای توکن بومی Shopping.io یعنی SPI هستند نیز می توانند ۱۲ درصد تخفیف دیگر دریافت کنند. از دیگر همکاری های زین فین نتورک می توان به پروتکل امنیت سایبری درون زنجیره ای هاپی (HAPI) اشاره کرد. این پروتکل به حفظ امنیت دیفای و مقابله با هک کمک می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx