تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم ، پولکادات، چین لینک و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اترویم، پولکادات، چین لینک و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2517 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اترویم، پولکادات، چین لینک و لایت کوین

با سبز بودن بازار امروز انتظار می رود که رمزارزها در روزهای آتی به روند صعودی خود ادامه بدهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اترویم (ETH)

در تاریخ ۷ اکتبر، اتریوم موفق به عبور از سطح ۳۳۳ دلاری شد. هم اکنون گاوها در تلاش هستند که قیمت ها را ثابت نگه دارند. در صورت موفقیت گاوها، حرکت به سمت میانگین متحرک ساده ۳۷۱ دلاری و سپس به سطح ۳۹۵ دلاری ممکن خواهد بود.

نمودار روزانه اتریوم

حرکت به سمت ۳۹۵ دلار ممکن است با مقاومت سخت خرس ها رو به رو شود. اگر قیمت ها از این سطح ریزش کند، این رمزارز ممکن است به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند. متحرک نمایی که در سطح ۳۵۴ دلاری قرار دارد،‌ مسطح است و شاخص RSI نیز بالای ۵۰ قرار دارد که همگی نشان دهنده انجام معاملات این ارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی هستند.

اما درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای ۳۹۵ دلار شوند، روند صعودی قدرت خواهد گرفت و اتریوم به سمت ۴۱۹ و بعد به ۴۴۹ دلار حرکت خواهد کرد. اما در صورتی که قیمت ها کاهش یابد، می توان انتظار سقوط تا سطح حمایتی ۳۳۳ دلاری را داشت. اگر قیمت ها پایین تر از این سطح ریزش کنند،‌ سقوط بیشتر تا سطح حمایتی ۳۰۸ دلاری ممکن خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

در سه روز گذشته گاوها با قدرت از سطح ۳.۵ دلاری دفاع کردند و اجازه ریزش از این قیمت را به خرس ها ندادند. اگر گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۲ دلار) شوند، این ارز ممکن است تا ۴.۶ دلار افزایش قیمت پیدا کند.

نمودار روزانه پولکادات

در صورت قدرت گرفتن روند صعودی و افزایش قیمت ها تا ۴.۶ دلار، می توان انتظار افزایش قیمت ها را تا ۵.۵ دلار داشت.اما به نظر نمی رسد که خرس ها به سادگی تسلیم گاوها شوند. خرس ها برای دفاع از سطح مقاومتی ۴.۶ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورتی که خرس ها موفق شوند، این رمزارز در بازه ای فشرده در روزهای آتی معامله خواهد شد. در صورت ریزش قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۳.۵ دلاری، خرس ها بر بازار مسلط خواهند شد.

تحلیل چین لینک (LINK)

در سه روز گذشته، چین لینک به زیر سطح حمایتی ۸.۷ دلاری سقوط کرد، اما خرس ها در حفظ قیمت ها موفق نبودند. شکست خرس ها نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین قیمتی مشغول به خرید بودند.

نمودار روزانه چین لینک

این رمزارز به بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹.۸ دلاری) افزایش قیمت داشته است. هدف بعدی گاوها افزایش قیمت ها به بالای سطح مقاومتی ۱۱.۱ دلاری خواهد بود.در صورت موفقیت گاوها، روند تغییر خواهد کرد و این ارز برای رسیدن به سطوح ۱۳.۲ و  سپس ۱۷.۷ دلاری حرکت خود را آغاز خواهد کرد. اما در صورتی که گاوها موفق به تحقق اهداف خود نشوند، خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر سطح ۶.۹ دلاری دوباره تلاش خواهند کرد.

تحلیل لایت کوین (LTC)

معاملات لایت کوین در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۶.۷ دلاری)‌ در تاریخ ۸ اکتبر پایان یافت که اولین نشانه از قدرت گرفتن این رمزارز است. اما خرس ها اجازه پیشروی بیشتر را به گاوها نخواهند داد و در سطح مقاومتی ۵۱ دلاری، در برابر گاوها مقاومت خواهند کرد.

نمودار روزانه لایت کوین

در صورتی که گاوها موفق به عبور از سد مقاومتی خرس ها نشوند، این رمزارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی قرار خواهد گرفت. اما اگر گاوها موفق به عبور از سد مقاومتی خرس ها شوند، دستیابی سطح ۵۱ دلاری در دسترس خواهد بود و حتی میتوان رسیدن به قیمت ۶۴ دلار را نیز محتمل دانست.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

من

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx