تحلیل ارزهای دیجیتال تزوس، نئو و زدکش

تحلیل ارزهای دیچیتال تزوس، نئو و زدکش
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2597 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال تزوس، نئو و زدکش

بازار امروز ارزهای دیجیتال تاکنون شاهد نوسات شدیدی نبوده است. هرچند که یرخی از ارزها با کاهش ناچیزی روبرو شده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل تزوس (XTZ)

رمز ارز تزوس از اوایل ماه آگوست در سیر نزولی قرار گرفته است و اینگونه بنظر می رسد که این ارز به روند نزولی خود ادامه دهد.

تحلیل تزوس (XTZ)

نمودار تزوس

تزوس در لحظه نگارش این خبر در بازه قیمتی ۲.۲ دلاری قرار گرفته است که نشان دهنده ۰.۸ درصد کاهش در مقایسه با  ۲۴ ساعت گذشته است. حجم معاملاتی این ارز دیجیتال نیز شاهد تغییرات خاصی نبوده است. این ارز، با توجه به عدم قاطعیت در بین تریدرها در وضعیت نامشخصی قرار گرفته و تغییر روند در هر دو جهت صعودی و یا نزولی ممکن است برای این ارز در روزهای آتی شکل بگیرد.

تحلیل نئو (NEO)

نمودار زیر نشان می دهد که نئو موفق شده از روند نزولی روزهای گذشته خود فاصله بگیرد. اما این ارز موفق به عبور از سطح مقاومتی ۱۹.۵ دلاری نشد.

تحلیل نئو (NEO)

نمودار نئو

روند صعودی این رمزارز در بازه قیمتی ۱۸ دلاری متوقف شد و به آرامی قیمت نئو به سطح حمایتی ۱۶.۷ دلاری کاهش یافت. حجم معاملاتی این رمزارز بدون تغییر باقی مانده است و افزایش خرید این ارز برای بالا بردن قیمت ها کافی نبوده است. با توجه به اینکه نقدینگی ورودی به بازار نئو متوقف شده است می توان گفت که بین خریداران و فروشندگان در حال حاضر تعادل برقرار شده است. به نظر می رسد که در کوتاه مدت نئو روند نزولی گذشته خود را ادامه دهد. هرچند که چشم انداز بلند مدت این ارز روشن است و ممکن است در آینده شاهد رشد مجدد این ارز باشیم.

تحلیل زدکش (ZEC)

زدکش در بازه قیمتی ۶۴ دلاری با مقاومت خرس ها مواجه شد و نتوانست از سد این سطح عبور کند.  با وجود این شکست گاوها تسلیم خرس ها نشدند و دوباره برای افزایش قیمت ها تلاش کردند.

تحلیل زدکش (ZEC)

نمودار زدکش

این رمزارز هم اکنون در سطح قیمتی ۶۹.۷ دلاری قرار دارد که نشان دهنده موفقیت گاوها می باشد. شاخص RSI در سطح ۶۶ قرار دارد و روند صعودی به خود گرفته است. به نظر می رسد که زدکش به روند صعودی خود ادامه دهد. اما ممکن است این ارز در بازه قیمتی ۷۰ دلاری با مقاومت خرس ها مواجه شود. در صورتی که گاوها موفق به عبور از این سطح شوند، می توان انتظار رشد بیشتر قیمت ها را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx