تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، استلار و یونی سواپ

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1294 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، استلار و یونی سواپ

با ریزش جزئی ارزهای پیشرو، آلت کوین ها نیز به پیروی شاهد نزول بوده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

درحال حاضر، در زمان نگارش این مطلب اتریوم با کاهشی جزئی در سطح ۳۸۶۸ دلار معامله می شود. در روند صعودی اخیر خود این آلت کوین به دنبال صعود به بالاترین سطح ۴ ماهه خود یعنی ۴۰۳۳ دلار بوده است.

نمودار اتریوم

اگر اتریوم موفق به عبور از این سطح شود، می تواند تا سطح ۴۱۷۸ دلار صعود کند. با این حال، شاخص ها بیانگر نزولی شدن روند اتریوم هستند. شاخص های میانگین متحرک واگرایی همگرایی و نوسانگر عالی هر دو بیانگر خطوط قرمز رنگ در هیستوگرام هستند. شاخص RSI در سطح ۷۶ قرار گرفته است که نشان دهنده برتری گاوها است. درصورتی که روند نزولی شود، اولین حمایت اتریوم سطح ۳۸۵۵ دلار خواهد بود. اگر این حمایت شکسته شود،‌ سطح حمایتی بعدی در بازه ۳۳۸۷ دلار خواهد بود. درصورتی که قیمت بالای این میانگین حفظ نشود، می توان انتظار سقوط تا ۲۹۴۶ دلار را داشت.

تحلیل استلار (XLM)

استلار در زمان نگارش این مطلب در سطح ۰.۳۷ دلار ترید می شود. این آلت کوین در حال حاضر در تلاش برای عبور از مقاومت ۰.۳۸ دلار است.

نمودار استلار

در صورت تداوم روند صعودی، استلار می تواند به اوج چند ماهه خود یعنی سطح ۰.۴۰ دلار صعود کند. شاخص های تکنیکال همچنان مثبت هستند. شاخص میانگین متحرک واگرایی همگرایی خطوط سبز رنگ را به نمایش گذاشته است. شاخص RSI نیز بالای ۶۰ قرار گرفته که برتری گاوها را تایید می کند. شاخص جریان پول چایکین بالای خط میانی قرار گرفته است که بیانگر بالا بودن سرمایه ورودی در مقایسه با سرمایه خروجی است. با این حال، اگر روند نزولی شود، اولین حمایت استلار سطح ۰.۳۴ دلار و حمایت بعدی ۰.۳۱ دلار خواهد بود.

تحلیل یونی سواپ (UNI)

یونی سواپ با کاهشی در حدود ۲٪ در سطح ۲۸.۲۰ دلار معامله می شود. اگر روند نزولی تداوم داشته باشد، اولین حمایت پیش رو سطح ۲۵.۴۷ دلار خواهد بود.

نمودار یونی سواپ

شاخص ها نیز بیانگر روند نزولی هستند. شاخص میانگین متحرک واگرایی همگرایی با ترسیم خطوط قرمز رنگ بیانگر یک کراس اور نزولی است. شاخص RSI زیر ۵۰ قرار گرفته و بیانگر قدرت گرفتن خرس ها و کاهش فشار خرید است. شاخص جریان پول چایکین نیز نشان می دهد میزان سرمایه ورودی رو به کاهش بوده است. اما بر خلاف دیدگاه فوق، اگر روند صعودی شود، یونی می تواند تا سطوح ۳۱.۲۰ و سپس تا ۳۴.۴۴ دلار پیش برود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx