تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2243 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، لایت کوین و پولکادات

با تقلای بیت کوین برای رسیدن به بالاترین سطح خود، آلت کوین ها نیز در تلاش هستند که روند صعودی جدیدی را آغاز کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

به نظر می رسد که گاوها برای عبور از سد مقاومتی خرس ها با مشکل مواجه شده و موفق به انجام این مهم نشده اند. با این وجود، آنها هنوز تسلیم خرس ها نشده اند.

نمودار روزانه اتریوم

گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، اتریوم ممکن است تا ۴۸۸.۱ دلار صعود کند. اما انتظار می رود که خرس ها برای متوقف کردن گاوها تلاش کنند. درصورتی که خرس ها اجازه پیشروی را به گاوها ندهند، این رمزارز احتمالا تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۲۶ دلار) ریزش خواهد کرد. اما درصورت موفقیت گاوها برای افزایش قیمت ها بالای سطح ۴۸۸.۱ دلاری، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت. در این روند جدید، هدف رسیدن به سطوح ۵۲۰ و سپس ۵۵۰ دلاری خواهد بود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۷ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

هم اکنون بایننس کوین در بازه فشرده ۲۷.۷ – ۲۸.۹ دلاری معامله می شود. در ۱۲ نوامبر بایننس کوین موفق شد از کف حمایتی این بازه عبور کند. حالا گاوها در تلاش هستند که قیمت را تا بالای میانگین های متحرک افزایش بدهند.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورت موفقیت گاوها، این رمزارز می تواند تا ۳۰ دلار صعود کند و حتی تا ۳۲ دلار پیش برود. هرچند که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI نیز زیر محدوده میانی قرار دارد که نشان می دهند برتری جزئی از آن خرس ها است. درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی و به زیر ۲۷.۳ دلار کاهش یابند، بایننس کوین ممکن است تا ۲۵.۶ دلار سقوط کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

روز گذشته لایت کوین موفق به عبور از سد مقاومتی ۶۴ دلاری شد که نشان می دهد گاوها بر خرس ها چیره شده اند. با این موفقیت، گاوها برای حفظ روند صعودی و عبور قیمت ها از سطح ۶۸.۹ دلاری تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه لایت کوین

درصورتی که گاوها موفق به انجام این مهم شوند، روند حرکتی جدید شکل خواهد گرفت. در این روند صعودی جدید، هدف رسیدن به سطوح قیمتی ۸۰ و سپس ۱۰۰ دلاری خواهد بود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده ۶۷ قرار دارد که نشان دهنده تسلط گاوها بر بازار هستند.

برخلاف این نظریه، درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی خود نزول کند و به زیر ۶۴ دلار سقوط کند، این مسئله نشان می دهد که در سطوح قیمتی بالا تقاضا برای خرید وجود ندارد. در این صورت، ممکن است برخی از تریدرها دست به فروش بزنند و در نتیجه لایت کوین تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۷.۸ دلار) سقوط کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در تاریخ ۱۱ نوامبر، پولکادات به زیر ۴.۶۳ دلار ریزش کرد. با این ریزش، در تاریخ ۱۲ نوامبر خرس ها تلاش کردند که قیمت ها را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۳۱ دلار) کاهش بدهند، اما موفق نشدند. این مسئله نشان می دهد که گاوها در حال دفاع از میانگین های متحرک هستند.

نمودار روزانه پولکادات

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی تدریجی دارد و شاخص RSI بالای ۵۵ قرار دارد که نشان می دهند گاوها در کنترل هستند. هر چند که گاوها برای افزایش قیمت ها تا ۴.۹۵ دلار باید از سد مقاومتی ۴.۵ دلاری عبور کنند. اما درصورتی که پولکادات به زیر ۴.۵ یا ۴.۶ دلار ریزش کند، خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر سطوح میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق شوند، سقوط تا سطح حمایتی ۳.۸ دلاری ممکن خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx