تحلیل ارزهای بیت کوین، اتریوم، ریپل و مونرو

تحلیل ارزهای بیت کوین، اتریوم، ریپل و مونرو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2266 نفر

تحلیل ارزهای بیت کوین، اتریوم، ریپل و مونرو

درصورتی که به مدت چند روز بیت کوین نزدیک بازه ۱۶ هزار دلاری به ثبات برسد، آلت کوین ها و توکن های دیفای توجه تریدرها را به خود جلب خواهند کرد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

از تاریخ ۸ اکتبر تاکنون بیت کوین زیر میانگین متحرک نمایی ۱۰ هفته ای بسته نشده است. این مسئله نشان می دهد که روند حرکتی بیت کوین قدرتمند بوده و گاوها هر زمان که قیمت ها افت کرده، بدون درنگ شروع به خرید کرده اند.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند گاوها در کنترل هستند. در حال حاضر گاوها در تلاش هستند که قیمت ها را بالای سطح حمایتی ۱۶ هزار دلاری حفظ کنند.

درصورت موفقیت گاوها، بیت کوین ممکن است به روند صعودی خود ادامه داده و تا سطح ۱۷۲۰۰ دلاری پیش برود.

اما درصورتی که قیمت این ارز به زیر میانگین متحرک نمایی ۱۰ هفته ای سقوط کند، این مسئله نشان دهنده علاقه تریدرها برای کسب سود در سطوح قیمتی بالا خواهد بود. و درصورت شکستن سد حمایتی ۱۴۸۰۰ دلاری، اصلاح بیت کوین تا ۱۴ هزار دلار ادامه خواهد داشت.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۱۳ نوامبر، قیمت اتریوم به ۴۷۸ دلار افزایش یافت که فاصله کمی با سد مقاومتی دشوار ۴۸۸.۱ دلاری دارد، سدی که قبلا در تاریخ ۱ سپتامبر شکسته شده بود. انتظار اینکه برخی از تریدرها با نزدیک شدن به این سد مقاومتی، به قصد سود دست به فروش بزنند مسئله ای عادی است.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها موفق به حفظ روند کنونی شوند، احتمال افزایش قیمت ها تا ۵۰۰ دلار قوت خواهد گرفت. بعد از عبور از سد مقاومتی ۵۰۰ دلاری، این رمزارز حتی ممکن است تا ۵۵۰ دلار نیز پیش برود.

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها در کنترل هستند.

اما درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه کاهش یابد، اتریوم ممکن است تا سطوح ۴۲۰ و سپس ۴۰۰ دلاری سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

در دو ماه گذشته ریپل در بازه ۰.۲۳ – ۰.۲۶ دلاری گیر افتاده بود. اما در تاریخ ۱۳ نوامبر، بالاخره گاوها با یک روند صعودی قدرتمند موفق به عبور از این بازه شدند. هرچند که این رشد از سوی خرس ها بی جواب نخواهد ماند.

نمودار روزانه ریپل

درگیری بین خرس ها و گاوها ممکن است به کاهش قیمت ها به زیر ۰.۲۶ دلار منجر شود. درصورتی که قیمت ها مجددا افزایش پیدا کنند، این مسئله نشان خواهد داد که تریدرها که انتظار رشد قیمت ها را در آینده دارند، در هر فرصتی اقدام به خرید می کنند.

میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه (۰.۲۵ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. هدف بعدی ریپل در صورت تداوم روند صعودی رسیدن به ۰.۳۰ دلار خواهد بود.

اما درصورتی که قیمت ریپل به زیر ۰.۲۶ دلار نزول کند، احتمالا بسیاری از تریدرها دست به فروش بزنند. درصورت افزایش فروش، این ارز ممکن است تا تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۲۴ دلار) سقوط کند و در روزهای آینده در بازه فشرده ای معامله شود.

تحلیل مونرو (XMR)

از تاریخ ۲۶ اکتبر مونرو با اصلاح قیمت روبه رو شده است. در ۱۰ نوامبر گاوها موفق شدند قیمت این رمزارز را به بالای خط روند نزولی افزایش دهند. و حالا در تلاش هستند که قیمت ها را به بالای بازه مقاومتی ۱۱۸.۱ – ۱۲۰.۷ دلاری افزایش بدهند.

نمودار روزانه مونرو

درصورتی که گاوها موفق شوند، مونرو ممکن است تا ۱۲۸ دلار صعود کند و درصورت عبور از این سطح، صعود تا ۱۳۹.۲ دلار تداوم خواهد داشت. میانگین متحرک نمایی ۱۰ روزه (۱۱۵ دلار) مسطح شده و شاخص RSI نیز در نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند فشار برای فروش کاهش یافته است. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی نزول کنند و به زیر ۱۱۰ دلار برسند، این ارز ممکن است حتی تا ۱۰۴ دلار سقوط کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx