تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2098 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، چین لینک و بیت کوین کش

همزمان با تلاش بیت کوین برای عبور از سطح ۱۶۳۰۰ دلاری، برخی از آلت کوین ها در تلاش هستند حرکت صعودی جدیدی را آغاز کنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۱۲ نوامبر، گاوها موفق به عبور از سد مقاومتی ۱۶ هزار دلاری شدند. این افزایش قیمت روند جدیدی را آغاز کرده است که ممکن است باعث صعود بیت کوین تا سطح ۱۷۲۰۰ دلاری شود.

نمودار روزانه بیت کوین

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان می دهند بازار تحت کنترل گاوها است. درصورتی که بیت کوین به روند صعودی خود ادامه دهد، این رمزارز می تواند تا سطح ۱۷۲۰۰ دلاری صعود کند و به بالاترین سطح خود برسد. اما در صورتی که بیت کوین بار دیگر به زیر ۱۶ هزار دلار ریزش کند، این مسئله باعث محتاط شدن تریدرها خواهد شد. ریزش به زیر این سطح گویای این حقیقت خواهد بود که تریدرها به بیت کوین با سطوح قیمتی بالا علاقه مند نیستند. درصورتی که قیمت ها زیر بازه ۱۶ هزار دلاری حفظ شوند، خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۵۹۶ دلار) تلاش خواهند کرد. این مسئله نشان خواهد داد که گاوها دیگر علاقه ای به خرید در قیمت های پایین ندارند.

تحلیل ریپل (XRP)

در چند روز گذشته ریپل نزدیک بازه مقاومتی پیش روی خود (۰.۲۶ دلار) قیمت خود را حفظ کرده است. این مسئله نشان می دهد که گاوها عجله چندانی برای عبور از این بازه ندارند.

نمودار روزانه ریپل

میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI بالای محدوده ۵۹ قرار دارد که نشان می دهند گاوها در کنترل هستند. درصورت عبور از ۰.۲۶ دلار، ریپل می تواند تا سطح ۰.۳۰ دلاری صعود کند. اگر روند صعودی تداوم داشته باشد، احتمال دارد ریپل حتی تا ۰.۳۲ دلار پیش برود. برعکس این فرضیه، درصورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت ها بالای سطح ۰.۲۶ دلاری نشوند، خرس ها برای پایین کشیدن قیمت ها به زیر میانگین های متحرک تلاش خواهند کرد. درصورتی که موفق به انجام این کار شوند، ریپل تا ۰.۲۲ دلار ممکن است سقوط کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۱۱ نوامبر گاوها موفق به افزایش و حفظ قیمت ها بالای سطح ۱۳.۲۸ دلاری نشدند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها به شدت در حال دفاع از این بازه مقاومتی هستند. اما نکته مثبت این است که گاوها همچنان به بازار مسلط هستند.

نمودار روزانه چین لینک

در حال حاضر گاوها در تلاش برای افزایش قیمت ها به بالای بازه ۱۳.۲۸ دلاری هستند. درصورتی که موفق شوند، چین لینک ممکن است تا ۱۹.۲۷ دلار پیش برود. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای محدوده ۵۸ قرار دارد که نشان دهنده برتر بودن گاوها در مقایسه با خرس ها هستند. اما درصورتی که چین لینک به زیر ۱۳.۲۸ دلار ریزش کند، این رمزارز ممکن است تا ۹.۷ دلار سقوط کند. در این صورت روند حرکتی نزولی خواهد بود.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۱۲ نوامبر، گاوها حجم خرید خود را با ریزش قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۵۷ دلار) افزایش دادند اما موفق به حفظ قیمت ها در سطوح بالا نشدند. همین مسئله باعث شد تا فشار برای فروش افزایش پیدا کند. در نتیجه بیت کوین کش بار دیگر به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کرد.

نمودار روزانه بیت کوین کش 

درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۴۷ دلار) شوند، این رمزارز ممکن است تا سطح حمایتی ۲۳۱ دلاری سقوط کند. گاوها تاکنون دوبار از این سطح حمایت کرده اند، بنابراین سقوط به زیر این سطح باعث افزایش فروش و سقوط هرچه بیشتر قیمت ها تا ۲۰۰ دلار خواهد شد. هرچند که میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI در محدوده میانی قرار دارد که نشان می دهند این ارز در بازه فشرده ای در روزهای آتی معامله خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx