تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، پولکادات، چین لینک و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، پولکادات، چین لینک و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2647 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، پولکادات، چین لینک و لایت کوین

علیرغم برخورد رگولاتوری با صرافی بیت مکس و مثبت اعلام شدن تست کرونا دونالد ترامپ، تحلیلگران به چشم انداز بازار دید مثبتی دارند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در تاریخ یک اکتبر گاوها موفق به افزایش قیمت ها و ایجاد روند صعودی شدند، اما حفظ قیمت ها شکست خوردند. این مسئله سبب شد عده ای از تریدرها جهت کسب سود ارزهای خود را بفروشند و در نتیجه قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کنند.

تحلیل اتریوم (ETH)

نمودار روزانه اتریوم

روند نزولی میانگین متحرک نمایی و منفی بودن شاخص RSI نشان از دست برتر خرس ها در بازار است. اما ممکن است از آنجایی که گاوها در قیمت های پایین مشغول به خرید باشند، قیمت ها به صورت ناگهانی جهش پیدا کنند. صعود از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه اولین نشان از پایان یافتن اصلاح بازار خواهد بود. اما برعکس، اگر قیمت ها به زیر سطح ۳۰۸.۴ دلاری سقوط کند، می توان انتظار اصلاح عمیق تری تا ۲۴۰ دلار نیز داشت.

تحلیل پولکادات (DOT)

در تاریخ ۱ اکتبر، گاوها برای بالا بردن قیمت ها از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۴ دلاری) تلاش کردند اما موفق به انجام این کار نشدند. این شکست منجر شد تا قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۳.۹ – ۳.۵ دلاری سقوط کنند.

تحلیل پولکادات (DOT)

نمودار روزانه پولکادات

روند نزولی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و منفی بودن شاخص RSI حاکی از برتری خرس ها در بازار است. اگر خرس ها موفق به کاهش قیمت ها شوند، ریزش تا ۲.۷ دلار و سپس ۲ دلار ممکن خواهد بود. اما برعکس، اگر قیمت این ارز دیجیتال از سطح حمایتی افزایش یابد، گاوها دوباره برای افزایش قیمت ها از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و سطح مقاومتی پیش رو (۴.۶ دلاری) تلاش خواهند کرد. در صورت موفق شدن گاوها، مسیر برای حرکت به سمت سطح ۵.۵ دلاری هموار خواهد بود.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک به زیر سطح حمایتی ۹.۳ دلاری سقوط کرده است. در صورتی که خرس ها موفق به حفظ قیمت ها شوند، سقوط به سطح ۶.۹ دلاری ممکن خواهد بود. با روند نزولی میانگین های متحرک ساده و نمایی و منفی بودن شاخص RSI که در سطح ۴۰ قرار دارد، با قاطعیت می توان گفت که خرس ها  بازار را در دست دارند.

تحلیل چین لینک (LINK)

نمودار روزانه چین لینک

لایت کوین (LTC)

لایت کوین در تاریخ ۱ اکتبر موفق به صعود از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شد. عدم موفقیت گاوها در هر چه بیشتر بالا بردن قیمت ها ممکن است با فروش کوتاه مدت تریدرها برای کسب سود همراه شود و قیمت ها به زیر سطح متحرک نمایی ۲۰ روزه ریزش پیدا کنند.

لایت کوین (LTC)

نمودار روزانه لایت کوین

هرچند که، با نگاه به نمودار فوق می توان متوجه شد که گاوها در قیمت های پایین مشغول به خریداری هستند. گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت گاوها، می توان انتظار افزایش قیمت ها تا میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (۲۵.۱ دلار) را داشت. در این صورت مسیر رسیدن به سطح ۶۴ دلاری هموار می شود. اما برعکس، در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر سطح حمایتی ۴۱.۶ دلاری شوند، ممکن است قیمت ها روند نزولی به خود بگیرند و شاهد افت های بیشتری باشیم

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx