تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2442 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

گاوها در حال خرید بیت کوین و آلت کوین ها در قیمت های پایین هستند. آیا می توان به افزایش قیمت ها امیدوار بود؟ با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین باری دیگر از حرکت خود به سمت کانال ۱۱ هزار دلاری برگشت که نشان دهنده دفاع سخت خرس ها از بازه ۱۰۷۰۴ تا ۱۱۰۱۷ دلاری بوده است.

تحلیل بیت کوین (BTC)

نمودار فوق نشان دهنده عدم قاطعیت بین خریداران بوده است. روند نزولی میانگین های متحرک ساده و نمایی و همچنین منفی بودن شاخص RSI نشان دهنده دست برتر خرس ها در بازار این ارز دیجیتال است. در صورت ادامه روند کنونی، حاکمیت خرس ها بر بازار تثبیت خواهد شد. در صورت شکست سطح حمایتی ۹۸۳۵ دلاری، می توان انتظار سقوط قیمت ها تا ۹۰۰۰ دلار را داشت. در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها شوند، ممکن است در سطح ۱۱۱۷۸ دلاری با مقاومت رو به رو شوند. اما در صورت عبور از این سد مقاومتی، قیمت ها می توانند تا ۱۲۴۶۰ دلار افزایش یابند.

تحلیل ریپل (XRP)

عدم موفقیت ریپل در عبور از سطح میانگین نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴ دلاری) باعث فروش این ارز دیجیتال شد. با توجه به اینکه میانگین های متحرک ساده و نمایی روند نزولی به خود گرفته اند و شاخص RSI نیز منفی است، می توان گفت که خرس ها دست برتر بازار را دارند.

تحلیل ریپل (XRP)

اما این سطح حمایتی با دفاع گاوها روبه رو خواهد شد و آنها برای افزایش قیمت ها بار دیگر تلاش خواهند کرد. در صورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، می توان انتظار تغییر روند و مثبت شدن شرایط را برای این ارز دیجیتال داشت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

از تاریخ یک اکتبر، ریپل روند نزولی به خود گرفته و به سطح حمایتی ۲۰۰ دلاری در حرکت است.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در صورتی که قیمت این ارز دیجیتال به زیر سطح حمایتی ۲۰۰ دلاری سقوط کند، ممکن است با ترسی که بین خریداران ایجاد می شود، قیمت ها تا ۱۴۰ دلار سقوط کنند. اما در صورتی که قیمت ها افزایش یابند و از سطح ۲۰۰ دلاری عبور کنند، می توان انتظار افزایش قیمت ها تا ۲۴۲ دلار و ۲۸۰ دلار را داشت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین در تاریخ یک اکتبر از سطح ۲۹.۰۸ دلاری ریزش پیدا کرد. اما نکته مثبت اینجا است که گاوها اجازه سقوط از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۶.۳ دلاری را نداده اند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

با توجه به روند صعودی میانگین های ساده و نمایی و مثبت بودن شاخص می توان گفت که گاوها بازار را به دست گرفته اند. در صورتی که گاوها بتوانند قیمت ها را از سطح مقاومتی ۲۹.۵ دلاری افزایش دهند، روند صعودی ادامه دار خواهد بود. اما در صورتی خرس ها بتوانند قیمت ها را به زیر متحرک ها کاهش دهند، سقوط تا ۲۲.۲ دلار متحمل خواهد بود.

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx