تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2356 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و لایت کوین

با تدوام روند صعودی بیت کوین و رسیدن به بالاترین سطح خود در سال جاری و همچنین ورود پی پال به دنیای ارزهای دیجیتال، انتظار می رود که آلت کوین ها روزهای خوبی را برای خود رقم بزنند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در چند روز گذشته اتریوم موفق شده است قیمت خود را بالای متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۷۰ دلار) نگه دارد. عدم موفقیت خرس ها در شکست این سطح حمایتی باعث افزایش خرید شده و گاوها در تلاش هستند که قیمت این رمزارز را از سد مقاومتی  پیش رو (۳۹۵ دلار) افزایش دهند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها موفق شوند، قیمت اتریوم می تواند تا ۴۷۸ دلار افزایش یابد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه روند صعودی دارد و شاخص RSI در محدوده ۶۱ قرار دارد که نشان می دهد گاوها بازار را تحت کنترل خود گرفته اند. با این وجود، خرس ها به راحتی تسلیم نخواهند شد و از سطح مقاومتی ۳۹۵ دلاری دفاع خواهند کرد. درصورتی که اتریوم به زیر سطوح کنونی و خط روند صعودی نزول کند،‌ خرس ها کنترل را از گاوها پس خواهند گرفت.

تحلیل چین لینک (LINK)

در تاریخ ۱۹ اکتبر، چین لینک از سد مقاومتی ۱۱.۱ دلاری نتوانست عبور کند و در تاریخ ۲۰ اکتبر به زیر میانگین های متحرک سقوط کرد.

نمودار روزانه چین لینک

اما گاوها تسلیم خرس ها نشده و هم اکنون آنها در تلاش هستند که قیمت ها را به بالای بازه مقاومتی ۱۱.۱ – ۱۱.۸ دلاری افزایش دهند. در صورتی که گاوها موفق شوند، چین لینک می تواند تا سطح ۱۵ دلاری صعود کند. اما در صورتی که این رمزارز دوباره از سد مقاومتی پیش روی خود ریزش کند، خرس ها برای کاهش قیمت این رمزارز به زیر خط روند تلاش خواهند کرد. در صورتی خرس ها موفق شوند، ریزش به سطح ۸.۳ دلاری ممکن خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

گاوها در تلاش هستند قیمت این رمزارز را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۱ دلار) افزایش دهند. در عین حال، خرس ها نیز در کاهش قیمت ها به زیر بازه ۳.۸ دلاری موفق نبوده اند. این موضوع سبب شده که پولکادات در بازه فشرده ای قرار بگیرد.

نمودار روزانه پولکادات

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، این ارز تا بازه قیمتی ۴.۶ و سپس به ۵.۵ دلاری ممکن است صعود کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI نیز به نقطه میانی صعود کرده که نشان می دهند فشار برای فروش فروکش کرده است. اما درصورتی که قیمت ها به ۳.۸ دلار ریزش کند، سقوط تا ۳.۵ دلار ممکن خواهد بود.

تحلیل لایت کوین (LTC)

روز گذشته قیمت لایت کوین جهش یافت و به سطح مقاومتی پیش رو (۵۱ – ۵۲.۳ دلار) نزدیک شد. درصورتی که قیمت ها در این سطح بسته شوند، روند صعودی لایت کوین تداوم خواهد داشت.

نمودار روزانه لایت کوین

هدف روند صعودی لایت کوین رسیدن به سطح ۶۱ دلاری خواهد بود. میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI نیز محدوده ۶۳ افزایش پیدا کرده است که نشان می دهند گاوها کنترل را به دست گرفته اند. اما درصورتی که گاوها در حفظ قیمت کنونی موفق نشوند، ارزش لایت کوین به زیر میانگین های متحرک سقوط خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx