تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2254 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

با ورود بیت کوین به کانال ۱۳ هزار دلاری برخی از تریدرها بیت کوین های خود را فروختند که سبب کاهش جزئی آلت کوین ها شد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در تاریخ ۲۱ اکتبر، بیت کوین بالای سطح مقاومتی ۱۲۴۶۰ دلاری قرار گرفت. این رشد سبب شد ارزش بیت کوین به بالاترین میزان در ۵۲ هفته اخیر برسد که نشان دهنده قدرت روند صعودی بیت کوین است.

نمودار روزانه بیت کوین

متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱۶۷۹ دلار) روند صعودی دارد و متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۰۹۴۳ دلار) نیز روند صعودی به خود گرفته است. با بررسی این دو میانگین می توان گفت که روند حرکتی، هم در کوتاه مدت هم در بلند مدت صعودی خواهد بود. اما با ورود به کانال ۱۳ هزار دلاری، شاخص RSI به ۸۱ رسید که سبب شد برخی از تریدرها به جهت کسب سود دست به فروش بزنند.

به نظر می رسد که بیت کوین در بازه ۱۳ هزار دلاری با فروش مواجه شده است. با این وجود ظاهرا گاوها عجله چندانی برای تثبیت جایگاه خود ندارند. در صورتی که بیت کوین در روزهای آتی به زیر بازه ۱۲۴۶۰ دلاری سقوط نکند، این رمزارز تا ۱۴۰۰۰ دلار رشد خواهد کرد. اما درصورتی که خرس ها قیمت را به بازه حمایتی ۱۲۰۵۰ – ۱۲۴۶۰ دلاری کاهش دهند، این موضوع نشان خواهد داد که تقاضای زیادی در سطوح قیمتی بالا برای بیت کوین وجود ندارد. چنین حرکتی نشان خواهد داد که رشد چند روز اخیر دام گاوی بوده است.

تحلیل ریپل (XRP)

در تاریخ ۲۱ اکتبر، ریپل برای عبور از بازه ۰.۲۲ – ۰.۲۶ دلاری تلاش کرد اما گاوها موفق به بستن قیمت ها در ۰.۲۶ دلار نشدند. این مسئله نشان می دهد که در سطوح قیمتی بالا تقاضا برای خرید وجود ندارد.

نمودار روزانه ریپل

درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین های متحرک سقوط کند، این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. اما درصورتی که قیمت ها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۴ دلار) افزایش یابد، گاوها بار دیگر برای عبور از منطقه مقاومتی ۰.۲۶ دلاری تلاش خواهند کرد. اگر گاوها موفق به تحقق این هدف خود شوند، ریپل روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش در حال حاضر نزدیک به بازه مقاومتی ۲۸۰ دلاری با فروش دست و پنجه نرم می کند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها در تلاش برای کاهش قیمت ها هستند. در صورت موفقیت خرس ها، این رمزارز می تواند به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۷ دلاری) سقوط کند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

با این وجود، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی دارد و شاخص RSI نیز فروش بیش از حد را نشان می دهد. با جمع بندی این دو شاخص می توان گفت که بیت کوین کش کار چندان دشواری برای عبور از سد مقاومتی پیش روی خود ندارد.

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به سطح ۲۸۰ دلاری شوند، صعود تا ۳۰۰ دلار ممکن خواهد بود. این سطح ممکن است به عنوان سطح مقاومتی عمل کند. اما درصورتی که گاوها از این سطح عبور کنند، بیت کوین کش به تداوم روند صعودی خود ادامه خواهد داد و ممکن است به بازه ۳۲۶.۳ – ۳۳۷.۹ دلاری برسد. درصورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر سطوح کنونی کاهش دهند، این رمزارز می تواند تا سطح حمایتی ۲۴۲ دلاری سقوط کند.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در تاریخ ۲۲ اکتبر، بایننس کوین از خط روند نزولی خود فاصله گرفت. این موضوع نشان می دهد که اصلاح احتمالا پایان یافته است. میانگین های متحرک روند صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده ۵۶ قرار دارد که همگی نشان دهنده برتری گاوها هستند.

نمودار روزانه بایننس کوین

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها تا ۳۱.۹ دلار شوند، رسیدن به بالاترین سطح ۵۲ هفته ای ۳۳.۳ دلاری ممکن خواهد بود. درصورتی که بایننس کوین موفق به رسیدن به این سطح شود، این ارز می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به بالاترین سطح خود یعنی ۳۹.۵ دلار برسد. اما در صورتی که بایننس کوین از سطوح قیمتی خود نزول کند، می تواند به سطح ۲۸.۵ دلاری سقوط کند و با تداوم روند نزولی به ۲۲ دلار ریزش کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx