تحلیل ارزهای دیجیتال بایننس کوین، آیوتا و بیسیک اتنشن توکن

  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2332 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بایننس کوین، آیوتا و بیسیک اتنشن توکن

در روزهای آتی انتظار می رود که بایننس کوین به روند صعودی خود ادامه دهد. آیوتا و بیسیک اتنشن توکن با اینکه روند نزولی داشته اند، اما انتظار می رود که در روزهای پیش رو اوضاع بهتری داشته باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین روند صعودی قدرتمندی به خود گرفته بود. این ارز دیجیتال در تلاش برای عبور از سد مقاومتی ۳۱.۹ دلاری بود. اما با مقاومت خرس ها و کند شدن روند حرکتی، این هدف محقق نشد.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

نمودار بایننس کوین

با شکست گاوها در عبور از سد مقاومتی خرس ها، ارزش بایننس کوین شاهد ریزش بود. علیرغم این نزول،‌ بایننس کوین توانست روند صعودی به خود بگیرد. با افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال، پیش بینی می شود که بایننس کوین در روزهای آتی به سمت ۲۹.۶ دلار حرکت کند.

تحلیل آیوتا (IOTA)

در چند روز گذشته آیوتا روند نزولی به خود گرفته است. از زمانی که ارزش این ارز دیجیتال به زیر سطح مقاومتی ۰.۲۸ دلاری در ماه سپتامبر سقوط کرد، آیوتا موفق به رسیدن و عبور از این سطح نشده است.

تحلیل آیوتا (IOTA)

نمودار آیوتا

به نظر می رسد که آیوتا در روزهای آتی در بازه حمایتی ۰.۲۴ – ۰.۲۵ دلاری قرار بگیرد. با تداوم این روند، می توان انتظار رسیدن به سطح مقاومتی ۰.۲۸ دلاری را داشت.

تحلیل بیسیک اتنشن توکن (BAT)

در چند روز گذشته این ارز روند نزولی داشته است. با این وجود، به نظر می رسد بیسیک اتنشن توکن بتواند از این روند نزولی خارج شود و روند صعودی خود را آغاز کند.

نمودار بیسیک اتنشن توکن

این رمزارز در حال حاضر به سمت سطح حمایتی ۰.۲ دلاری در حرکت است. در صورتی که حجم معاملاتی این ارز از سطح متوسط عبور کند، می توان انتظار افزایش قیمت ها را در کوتاه مدت داشت. با در نظر گرفتن اینکه در چند وقت گذشته بازار در کنترل خرس ها بوده است، از چنین افزایش هایی نمی توان انتظار سود بسیاری داشت.

همراه ما باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx