تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2492 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، چین لینک، پولکادات و کاردانو

انتظار می رود که در روزهای آتی اکثر رمزارزها روند صعودی داشته باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

خرس ها هم اکنون در تلاش هستند که از سطح مقاومتی ۳۹۵ دلاری دفاع کرده و اجازه ندهند که این ارز از بازه ۳۰۸ – ۳۹۵ دلاری خارج شود. اما میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۶۳ دلار) روندی صعودی دارد و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها برتری نسبی در مقایسه با خرس ها دارند.

نمودار روزانه اتریوم

گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها از سطح ۳۹۵ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورتی که موفق شوند، می توان انتظار رسیدن به سطح قیمتی ۴۸۸.۱ دلاری را داشت. اما در صورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر میانگین ها شوند، این ارز به زیر خط روند کنونی نزول خواهد یافت و اتریوم در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل چین لینک (LINK)

روز گذشته خرس ها مقاومت شدیدی از خود در سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱.۳ دلاری) نشان دادند. اما نکته مثبت اینجا است که گاوها اجازه سقوط به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۰.۳ دلاری) را به خرس ها نداده اند.

نمودار روزانه چین لینک

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه روند صعودی به خود گرفته و شاخص RSI نیز در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها کنترل را به دست گرفته اند. درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها بالای سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه شوند، این ارز می تواند به سطح قیمتی ۱۳.۲ دلار افزایش یابد. درصورت عبور از مقاومت پیش رو، می توان به رسیدن به سطح قیمتی ۱۸ دلاری نیز فکر کرد. اما برعکس، درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند، نشان از ضعف برای این ارز خواهد بود.

تحلیل پولکادات (DOT)

در چند روزه گذشته پولکادات در سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۲۵ دلاری) قرار گرفته است. خرس ها در تلاش هستند که عدم قاطعیت بین تریدرها را با کاهش ارزش این ارز حل کنند. مسطح بودن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن شاخص RSI در نقطه میانی نشان دهنده توازن بین عرضه و تقاضا است.

نمودار روزانه پولکادات

درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر ۴ دلار شوند، این ارز می تواند به سطح حمایت بحرانی ۳.۵ دلاری ریزش کند. اما برعکس، درصورتی که قیمت ها از سطح ۴ دلار با افزایش همراه شود، گاوها سد مقاومتی پیش رو ۴.۶ دلاری را هدف قرار خواهند داد. درصورت موفقیت گاوها در عبور از ۴.۶ دلار، رسیدن به سطح ۵.۵ دلاری ممکن خواهد بود.

تحلیل کاردانو (ADA)

در چند روز گذشته خرس ها مقاومت شدیدی در برابر پیشروی گاوها از خود نشان دادند. عدم موفقیت گاوها در عبور از سد مقاومتی خرس ها، سبب افزایش فروش شده است. در این شرایط خرس ها برای کاهش قیمت این رمزارز تا زیر سطح ۰.۱ دلاری تلاش خواهند کرد.

نمودار روزانه کاردانو

درصورتی که کاردانو به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱ دلار) سقوط کند، این موضوع نشان دهنده افزایش فروش توسط خرس ها بوده است. در این صورت خرس ها برای کاهش هر چه بیشتر تا سطح ۰.۰۹ دلاری تلاش خواهند کرد. با این وجود، میانگین های ساده و نمایی که روند صعودی دارند و شاخص RSI نیز در محدوده مثبت قرار دارد نشان می دهند که دست برتر را گاوها دارند.درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، می توان انتظار رسیدن قیمت ها به سطوح ۰.۱۲ و سپس ۰.۱۴ دلاری را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx