تحلیل بایننس کوین | الگویی که به ۲۵۰۰ دلاری شدن BNB اشاره می‌کند

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، اخیرا مانند بسیاری دیگر از کسب و کارهای کریپتویی، درگیر مسائل حقوقی و نظارتی بوده است. این مسائل برای بایننس، از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از بازوی آمریکایی صرافی و مدیرعامل آن، چانگ پنگ ژائو، آغاز شد. اگرچه که بایننس ایالات متحده با SEC به توافق رسید، اما این موضوع چراغ قرمزی بود که بایننس هم مانند کوین بیس و شرکت ریپل دریافت کرد. از طرفی بایننس با نبود شرکای بانکی در اروپا دسته و پنجه نرم می‌کند و اخیرا نیز ۱۰۰۰ کارمند خود را اخراج کرده است. همه این موارد دست به دست هم داده‌اند تا یک FUD (ترس، عدم قطعیت و شک) در فضای اطراف رمزارز BNB ایجاد شود. به نظر می‌رسد که همین FUD باعث شده است تا بایننس کوین مانند بسیاری از آلتکوین‌ها، پس از اعلام خبر پیروزی مقطعی ریپل در دادگاه SEC رشد چندانی نکند. اما این مسائل مانع فشرده شدن فنر بایننس کوین نخواهند شد!

تحلیل بایننس کوین در نگاه بلند مدت

در نمودار ماهانه بایننس کوین الگویی دیده می‌شود که در صورت تکمیل می‌تواند قیمت را تا سطوح بیش از ۲۰۰۰ دلار و ۲۵۰۰ دلار سوق دهد. جالب اینجاست که BNB در شکل نمودار ماهانه با سایر آلتکوین‌های هم سن و سال خود بسیار متفاوت است. این رمزارز با یک کندل صعودی ماهانه، در سال ۲۰۲۱، خود را از ۴۱ دلار به روی ۳۸۰ دلار رسانده و از آن زمان هیچگاه به زیر قیمت ۱۸۰ دلار برنگشته است. الگویی که دیده می‌شود نیز یک پرچم صعودی است. خط کف این پرچم همان محدوده حمایت اصلی قیمت است که هربار قیمت را به سطوح بالاتری هدایت کرده است.

تحلیل رمزارز BNB

تحلیل بایننس کوین در نگاه بلندمدت

تحلیل بایننس کوین در نمودار روزانه

تحلیل بایننس کوین

تحلیل بایننس کوین در نمودار روزانه

در زمان نگارش این مقاله و ضبط ویدئو تحلیل، BNB در حدود ۲۵۰ دلار معامله می‌شود و قیمت لحظه‌ای آن برابر با $ ۶۰۱.۲۴ است. قیمت BNB از ماه ژوئن در یک کانال رنج حرکت کرده است. سطح بالای کانال در حدود قیمت ۲۵۶ دلار قرار دارد که در ۳ برخورد شکسته نشده است. سطح پایین کانال نیز در حدود ۲۲۵ دلار قرار گرفته که حمایت فوری بایننس کوین است و می‌تواند مقصد بعدی قیمت باشد. در صورت ایجاد شکست معتبر و خروج قیمت از کانال از سمت بالا، می‌توان انتظار داشت که حرکتی تا محدوده خط روند نزولی و قیمت ۳۰۰ دلار آغاز شود. از سوی دیگر با شکست کف کانال، احتمالا قیمت تا باکس آبی، محدوده ۲۰۰ دلاری، ریزش خواهد کرد. ممکن است که رسیدن به این محدوده آغازگر یک دوره صعودی دیگر برای رمزارز BNB شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx