تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، نم و آوه

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، نم و آوه
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2189 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، نم و آوه

با صعود دوباره بیت کوین به کانال ۱۹ هزار دلاری، ممکن است آلت کوین های دیگر نیز روند صعودی به خود بگیرند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۰ و ۱۱ دسامبر قیمت بیت کوین زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۴۳۵ دلار) بسته شد. اما به توجه به نمودار می توان گفت که گاوها با کاهش قیمت ها حجم خریدهای خود را در ۱۱ دسامبر افزایش دادند.

نمودار روزانه بیت کوین

در ۱۲ دسامبر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کرد و این ممکن است باعث متضرر شدن آن دسته از فروشنده هایی شده باشد که در چند روز گذشته با انتظار کاهش قیمت،‌ بیت کوین های خود را فروختند. دوباره بیت کوین موفق شد خود را به بازه ۱۹ هزار دلاری برساند.

درصورت تداوم روند صعودی و عبور از بازه ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلاری، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت. اما درصورت کاهش قیمت ها از سطوح کنونی و سقوط به زیر ۱۷۵۰۰ دلار، بیت کوین ممکن است تا سطح حمایتی ۱۶۱۹۱ دلار سقوط کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی خود را آغاز کرده و شاخص RSI نیز از محدوده ۵۰ عبور کرده که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند.

تحلیل اتریوم (ETH)

اتریوم از کانال نزولی خارج شده است که نشان دهنده برتری گاوها است. حالا می توان انتظار افزایش قیمت ها تا ۶۲۲.۸ و سپس تا سطح مقاومتی ۶۳۵.۴ دلاری را داشت.

نمودار روزانه اتریوم

شاخص RSI از نقطه میانی عبور کرده و از خط روند نزولی خارج شده که نشان می دهند گاوها کنترل را به دست گرفته اند. درصورتی که گاوها موفق به عبور قیمت ها از سطح مقاومتی شوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت. با اینکه در این مسیر صعودی ممکن است توقف هایی انجام بگیرد، اما هدف رسیدن به ۸۰۰ دلار خواهد بود. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی کاهش پیدا کنند، و دوباره به کانال نزولی ورود کند، این مسئله نشان خواهد داد که صعود اخیر دام گاوی بوده است.

تحلیل نم (NEM)

در ۱۲ دسامبر با اوج گیری نم قیمت این ارز دیجیتال تا سد مقاومتی ۰.۲۷ دلاری افزایش یافت. هم اکنون خرس ها در تلاش هستند که روند صعودی را کند کنند.

نمودار روزانه نم

درصورتی که قیمت ها با تلاش خرس ها برای آهسته کردن حرکت نم کاهش چندانی نداشته باشد، این مسئله نشان خواهد داد که تریدرها علاقه چندانی به کسب سود در این سطوح قیمتی ندارند. به این ترتیب، نم در روزهای آتی در بازه فشرده ای نزدیک سد مقاومتی قرار خواهد گرفت.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۲۰ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نزدیک بازه مقاومتی قرار دارد که نشان می دهند نم مسیر دشواری برای صعود ندارد. درصورتی که گاوها موفق به عبور قیمت از ۰.۲۷ دلار بشوند، می توان انتظار رسیدن تا ۰.۳۵ دلار را داشت. و درصورتی که قیمت ها به زیر میانگین های متحرک نزول کند، می توان انتظار سقوط به زیر خط روند نزولی را داشت.

تحلیل آوه (AAVE)

آوه در یک کانال صعودی در حال حاضر معامله می شود. در ۸ دسامبر قیمت ها از سطح مقاومتی ۹۵ دلاری پیش رو نزول کرد ولی گاوها موفق به افزایش قیمت ها تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۷۷ دلار) شدند.

نمودار روزانه آوه

شاخص RSI از نقطه میانی عبور کرده و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب صعودی به خود گرفته است. این مسئله نشان می دهد که ممکن است اصلاح به پایان رسیده باشد و گاوها دوباره کنترل اوضاع را به دست گرفته باشند. در این روند صعودی اولین هدف رسیدن به بازه ۹۵ دلاری خواهد بود. درصورت عبور قیمت ها از این بازه، گام بعدی این روند صعودی برداشته خواهد شد.

سطح روانی ۱۰۰ دلاری ممکن است به عنوان یک سد مقاومتی عمل کند. درصورتی که این سطح شکسته شود، آوه ممکن است تا ۱۱۲ دلار صعود کند. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی کاهش پیدا کنند و به زیر خط حکایتی کانال سقوط کند، روند نزولی شکل خواهد گرفت و شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx