تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1974 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین

ورود دوباره بیت کوین به کانال ۱۹ هزار دلاری ممکن است باعث رشد آلت کوین ها نیز بشود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۱ دسامبر بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۸۴۹۲ دلار) نزول کرد که در واقع دام خرسی بود. در ۱۲ دسامبر قیمت به سرعت افزایش یافت و بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار گرفت.

نمودار روزانه بیت کوین

با توجه به نمودار می توان گفت که خرس ها در تلاش برای دفاع از بازه مقاومتی ۱۹۵۰۰ دلاری پیش رو هستند. اما نکته مثبت اینجا است که هنوز گاوها تسلیم نشده اند. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۵۸ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند.

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت بیت کوین به بالای بازه مقاومتی ۱۹۵۰۰ – ۲۰۰۰۰ دلاری شوند، روند صعودی تا ۲۲۸۰۸ دلار تداوم خواهد داشت. اما در صورتی که قیمت ها از سطوح کنونی خود با کاهش مواجه شوند، ریزش تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۶۸۸۸ دلار) و سپس ۱۶۱۹۱ دلار ممکن خواهد بود. و درصورت افزایش قیمت ها از ۱۶۱۹۱ دلار، بیت کوین در روزهای پیش رو در بازه فشرده ای معامله خواهد شد.

تحلیل ریپل (XRP)

در ۱۲ دسامبر گاوها در حفظ ریپل بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۳ دلار) موفق نبودند و این ارز به ۰.۴۸ دلار نزول کرد. سپس گاوها در سطوح قیمتی پایین مشغول به خرید شدند و در تلاش هستند که این آلت کوین را بالای سطح ۰.۵۰ دلاری حفظ کنند.

نمودار روزانه ریپل

هرچند که عدم وجود بازگشتی قدرتمند نشان می دهد که خرس ها در حال فروش هستند. درصورتی که ریپل زیر ۰.۴۸ دلار حفظ شود، اصلاح ممکن است ادامه یابد و تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۴۱ دلار) به سقوط خود ادامه دهد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شیب نزولی دارد و شاخص RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می دهند خرس ها در تلاش برای به دست گرفتن کنترل شرایط هستند. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح فعلی خود افزایش پیدا کنند و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، این دیدگاه نزولی باطل خواهد شد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در ۱۱ دسامبر بیت کوین کش موفق به بازگشت از بازه ۲۵۶.۱ دلاری شد و تا ۲۸۲.۲۱ دلار در ۱۳ دسامبر صعود کرد. هرچند که خرس ها با قدرت از این سطح دفاع کردند و قیمت را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۷۱ دلار) کاهش دادند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI کمی بالاتر از نقطه میانی جای گرفته که نشان می دهند این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای معامله خواهد شد. انتظار می رود که بیت کوین کش در بازه ۲۳۱ – ۲۸۰ دلاری در نوسان باشد. اما برخلاف این نظریه،‌ درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت تا ۲۸۰ دلار شوند، این رمزارز ممکن است تا ۳۰۰ و سپس تا ۳۲۰ دلار صعود کند. اما درصورتی که خرس ها موفق به کاهش قیمت ها به زیر ۲۳۱ دلار شوند، چین لینک ممکن است تا ۲۰۰ دلار نزول کند.

تحلیل چین لینک (LINK)

در ۱۱ دسامبر چین لینک به زیر خط روند نزولی سقوط کرد اما گاوها با خرید در سطوح قیمتی پایین موفق به صعود چین لینک به بالای این خط روند شدند. این موضوع باعث افزایش خرید شد و این ارز تا بازه مقاومتی ۱۳.۲۸ دلاری پیش روی خود در ۱۳ دسامبر صعود کرد.

نمودار روزانه چین لینک

اما قیمت به ۱۳.۲۸ دلار و به زیر میانگین های متحرک نزول کرد که نشان می دهد خرس ها با قدرت از این سطح مقاومتی در حال دفاع هستند. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. پیش بینی می شود که این آلت کوین در روزهای آتی در بازه ۱۱.۴۳ – ۱۳.۲۸ دلار در نوسان باشد.سقوط به زیر ۱۱.۴۳ دلار نشان خواهد داد که خرس ها به گاوها چیره شده اند و اینکه چین لینک ممکن است تا ۱۰ دلار سقوط کند. اما صعود به بالای ۱۳.۲۸ دلار نشان دهنده برتری گاوها خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx