تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و کاردانو

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و کاردانو
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2207 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و کاردانو

برخی از آلت کوین ها که ارزش بازار بالایی دارند، در تلاش هستند که قیمت خود را افزایش بدهند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بعد از عبور بیت کوین از بازه مقاومتی ۲۰ هزار دلاری، روند حرکتی این کوین قدرت گرفت اما صعود چند روز گذشته بیت کوین باعث شده شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار بگیرد. بنابراین می توان انتظار ثبات یا اصلاح قیمت بیت کوین را در روزهای آتی داشت.

نمودار روزانه بیت کوین

معمولا زمانی که قیمت از یک سطح مهمی مانند بالاترین سطح قیمتی عبور می کند، این احتمال وجود دارد که قیمت ها دوباره به سطح قبلی خود برگردند. پس در خصوص بیت کوین می توان انتظار سقوط این ارز دیجیتال را از بازه مقاومتی ۲۵ – ۲۶ هزار دلاری به ۲۰ هزار دلار را داشت. و درصورتی که بیت کوین با قدرت از این سطح بازگشت خود را شروع کند، روند صعودی ادامه خواهد داشت. در این صورت می توان گفت که بازه ۲۰ هزار دلاری به سطح حمایتی تبدیل شده است. اما بر خلاف این نظریه، در صورتی که بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۰۳۵۶ دلار) و سپس به زیر سطح حمایتی ۱۹۵۰۰ دلاری نزول کند، ممکن است بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۷۹۶۰ دلار) سقوط کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۱۶ دسامبر اتریوم از الگوی مثلث صعودی خارج شد و در ۱۷ دسامبر موفق به افزایش خود تا ۶۷۶.۳ دلار شد اما گاوها در حفظ قیمت در سطوح بالا موفق نبودند.

نمودار روزانه اتریوم

اما نکته مثبت این است که گاوها اجازه کاهش قیمت را تا سطح حمایتی ۶۲۲.۸ دلاری نداند. در حال حاضر اتریوم در بازه ۶۲۲.۸ – ۶۷۶.۳ قفل شده است. اگر گاوها موفق به افزایش قیمت از ۶۷۶.۳ شوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت که ممکن است تا ۷۶۳.۶ دلار پیش برود. میانگین های متحرک صعودی هستند که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. اما در صورت نزول به زیر ۶۲۲.۸، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۹ دلار) سقوط کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۱۶ دسامبر، بعد از اینکه لایت کوین از مثلث متقارن عبور کرد، روند حرکتی اش قدرت گرفت. هدف این روند حرکتی جدید رسیدن به ۱۱۹.۷ دلار بود که در ۱۹ دسامبر محقق شد.

نمودار روزانه لایت کوین

شرایط فعلی حاکی از  برتری مطلق گاوها است. اگر قیمت به زیر ۱۰۱.۸ دلار ریزش نکند، این مسئله نشان می دهد که گاوها عجله ای برای کسب سود ندارند. رشد کوچکی احتمال رسیدن به سطح ۱۲۴.۱ دلار را افزایش می دهد. اگر این اتفاق رخ بدهد، می توان انتظار صعود لایت کوین تا ۱۴۰ دلار را داشت. اما برخلاف این نظریه، درصورت ریزش قیمت ها به زیر ۱۰۱.۸ دلار، این آلت کوین ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۹۰ دلار) اصلاح شود. درصورت اصلاح عمیق تر می توان گفت که روند صعودی تضعیف شده است. در نتیجه این رمزارز در بازه فشرده ای در روزهای پیش رو معامله خواهد شد.

تحلیل کاردانو (ADA)

در چند روز گذشته کاردانو در بازه ۰.۱۳ – ۰.۱۷ دلاری قفل شده است. در ۱۷ دسامبر کاردانو موفق به عبور از مقاومت پیش روی خود نشد، اما گاوها اجازه ریزش بیش از حد قیمت را ندادند. این مسئله نشان می دهد که تریدرها عجله ای برای کسب سود ندارند.

نمودار روزانه کاردانو

میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. درصورتی که کاردانو از بازه مقاومتی ۰.۱۷ – ۰.۱۸ دلاری عبور کند، می توان انتظار صعود تا ۰.۲۲ دلار و سپس ۰.۲۳ دلار را داشت.اما در صورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، این آلت کوین ممکن است تا ۰.۱۳ دلار سقوط کند و در این بازه در روزهای پیش رو قرار بگیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx