تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5168 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

انتظار می رود برخی از آلت کوین ها برای صعود آماده باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

در ۱۶ دسامبر اتریوم از بازه مقاومتی ۶۲۲.۸ دلاری عبور کرد و قصد صعود تا بازه ۷۶۳.۶ دلاری را دارد.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها بازه مقاومتی ۶۲۲.۸ دلاری را به سطح حمایتی خود تبدیل کنند، این مسئله نشان از خرید توسط گاوها در این سطح بوده است. این موضوع احتمال تداوم این الگوی صعودی را افزایش می دهد. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۶۴ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست بالا را دارند. روند درصورتی نزولی خواهد شد که قیمت به زیر ۶۲۲.۸ دلار نزول کند و زیر این بازه قیمت ها حفظ شوند. چنین اتفاقی نشان خواهد داد که رشد اخیر دام گاوی بوده است.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین همچنان به نوسان خود بین بازه حمایتی ۲۵.۶۶ و بازه مقاومتی ۳۲ دلاری ادامه می دهد. در چنین شرایطی، خرس ها با نزدیک شدن این آلت کوین به سطح مقاومتی حجم فروش را افزایش می دهند.

نمودار روزانه بایننس کوین

با این وجود امروز گاوها موفق شدند قیمت را تا میانگین های متحرک افزایش بدهند. حالا گاوها برای افزایش و عبور قیمت از بازه ۳۲ دلاری بار دیگر تلاش خواهند کرد. درصورتی که قیمت ها بالای این بازه حفظ شود، بایننس کوین گام بعدی روند صعودی خود را با هدف رسیدن به بالاترین سطح خود ۳۹.۵۹ دلار خواهد برداشت. اما درصورتی که قیمت به زیر ۳۲ دلار کاهش پیدا کند، این مسئله نشان خواهد داد که خرس ها به گاوها غالب شده اند. این اتفاق بایننس کوین را در بازه فشرده ای در روزهای آتی قرار خواهد داد.

تحلیل پولکادات (DOT)

در ۱۷ دسامبر قیمت پولکادات از بازه مقاومتی ۵.۵۸ دلاری عبور کرد اما گاوها موفق به حفظ قیمت نشدند. این موضوع نشان می دهد که خرس ها با قدرت از این سطح دفاع کرده اند.

نمودار روزانه پولکادات

با این وجود،‌ گاوها تسلیم نشده و بار دیگر برای افزایش قیمت به بالای ۵.۵۸ دلار تلاش خواهند کرد. درصورتی که قیمت ها بالای این مقاومت حفظ شود، می توان انتظار رالی تا ۶.۰۸ و ۶.۸۶ دلار را داشت. میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI بالای ۵۷ قرار دارد که نشان می دهد گاوها مسیر دشواری ندارند. اما درصورت عدم موفقیت گاوها در عبور از سد ۵.۵۸ دلاری، دیدگاه صعودی باطل خواهد شد و پولکادات ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵ دلار) سقوط کند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در ۱۶ دسامبر لایت کوین به بالای مثلث متقارن صعود کرد و روز بعد روند صعودی ادامه داشت. تداوم این روند صعودی منجر به عبور لایت کوین از بازه مقاومتی ۹۳.۹۲ دلاری و سطح روانی ۱۰۰ دلاری شد.

نمودار روزانه لایت کوین

اما نمودار نشان می دهد که برخی از تریدرها به قصد کسب سود در حال فروش در سطوح بالا هستند. درصورتی که این شرایط ادامه پیدا کند، این آلت کوین در روزهای آتی ممکن است تا ۹۳.۹۲ دلار نزول کند. و اگر روند نزولی ادامه پیدا کند، می توان شاهد سقوط تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۸۴ دلار) را داشت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx