تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1743 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

با وجود اصلاح بازار، بیت کوین همچنان روند مثبتی دارد ولی بیشتر آلت کوین های مطرح قدرت روند حرکتی خود را از دست داده اند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در ۱۹ و ۲۰ دسامبر، بیت کوین از بازه ۲۴ هزار دلاری عبور کرد ولی موفق به حفظ قیمت خود نشد. این مسئله نشان می دهد که خرس ها به شدت در بازه ۲۴ – ۲۵ هزار دلاری مقاومت می کنند.

نمودار روزانه بیت کوین

معمولا با آهسته شدن روند حرکتی، تریدرهای کوتاه مدت دست به فروش می زنند. این موضوع نیز دوباره تکرار شد و به همین دلیل بیت کوین تا ۲۱۹۳۴.۸ دلار سقوط کرد. اما با نگاه به نمودار می توان متوجه شد که حجم خرید همزمان با کاهش قیمت ها بالا بوده است. اصلاح بازار وضعیت شاخص RSI را که در محدوده اشباع خرید قرار داشت،‌ بهبود بخشید که نشانه خوبی است. حالا گاوها برای ادامه روند صعودی تلاش خواهند کرد و اگر موفق شوند، صعود تا ۲۶۹۵۸ دلار ممکن خواهد بود. اما درصورتی که بیت کوین موفق به عبور از سد مقاومتی پیش روی خود نشود، این ارز در روزهای آتی در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

مادامی که بیت کوین بالای بازه ۲۰ هزار دلاری باشد، روند صعودی خواهد بود. عبور و بسته شدن قیمت در سطح حمایتی ۲۰ هزار دلاری اولین نشانه از نبود تقاضا در سطوح قیمتی بالا خواهد بود و اینکه دیدگاه بازار از خرید به فروش در رالی ها تغییر کرده است. زیر ۲۰ هزار دلار، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۸۱۳۶ دلار)‌ سقوط کند.

تحلیل ریپل (XRP)

در حال حاضر ریپل در بازه ۰.۴۳  – ۰.۶۷ دلاری معامله می شود. در ۱۷ دسامبر ریپل موفق به عبور از بازه مقاومتی نشد و امروز به زیر میانگین متحرک  نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۴ دلار) نزول کرد.

نمودار روزانه ریپل

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه مسطح شده و شاخص RSI زیر نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند ریپل روزهای بیشتری را در این بازه سپری خواهد کرد. اگر قیمت ها از این بازه خارج شود، روند حرکتی جدیدی آغاز خواهد شد.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در روزهای متعددی بیت کوین کش از بازه ۳۵۳ دلاری عبور کرد اما موفق به حفظ قیمت خود نبود. حالا گاوها در تلاش هستند که از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹۷ دلار) دفاع کنند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

درصورتی که این آلت کوین از بازه حمایتی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند، گاوها بار دیگر برای افزایش و حفظ قیمت ها بالای بازه ۳۵۳ دلاری تلاش خواهند کرد. در صورتی که موفق شوند، بیت کوین کش ممکن است روند صعودی خود را به سمت ۵۰۰ دلاری شدن آغاز کند. اما درصورتی که خرس ها از بازه مقاومتی ۳۳۸ – ۳۵۳ دلاری دفاع کنند، این ارز به تدریج تا ۲۴۰ دلار نزول خواهد کرد. و قبل از آغاز روند حرکتی جدید خود در بازه فشرده ای معامله خواهد شد.

تحلیل چین لینک (LINK)

با توجه به وضعیت نمودار می توان گفت که از ۱۷ تا ۱۹ دسامبر بین تریدرها اطمینان و قاطعیت کافی برای خرید در سطوح بالا با اینکه چین لینک به بالای ۱۳.۲۸ دلار عبور کرده بود وجود نداشت.

نمودار روزانه چین لینک

عدم موفقیت در صعود باعث فروش شد و در نتیجه قیمت ها به زیر ۱۳.۲۸ دلار در ۲۰ دسامبر نزول کرد. با تداوم فروش و روند نزولی امروز این آلت کوین به زیر میانگین های متحرک نزول کرد. درصورتی که این ارز به زیر خط روند صعودی و بازه حمایتی ۱۱.۲۹ دلاری نزول کند، سقوط تا ۱۰ دلار ممکن خواهد بود. اما درصورتی که قیمت از خط روند صعودی عبور کند،‌ گاوها برای افزایش هر چه بیشتر قیمت و عبور از ۱۳.۲۸ دلار تلاش خواهند کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx