تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2275 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و بایننس کوین

بیت کوین در صورتی که موفق به تداوم روند صعودی شود، می تواند به بالاترین سطح قیمتی خود در ۵۲ هفته اخیر برسد. رشد بیت کوین ممکن است سبب رشد سایر آلت کوین ها نیز شود. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

بیت کوین به سد مقاومتی نزدیک شده و ممکن است با فشار فروش از سمت خرس ها مواجه شود. با این وجود میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱۲۰۱ دلار) که شیب صعودی دارد و شاخص RSI که در ۶۷ قرار دارد، نشان می دهند که بازار تحت سلطه گاوها است.

نمودار روزانه بیت کوین

درصورتی که گاوها از تسلط خود استفاده کنند و برای ورود به کانال ۱۲ هزار دلاری تلاش کنند، ممکن است بیت کوین به سطح ۱۲۰۴۸ دلاری برسد. اگر تلاش گاوها با موفقیت همراه شود، رسیدن به سطح بعدی یعنی ۱۲۴۶۰ دلار آسان خواهد بود. اما خرس ها قطعا به راحتی تسلیم گاوها نخواهند شد. آنها برای کاهش قیمت در سد مقاومتی تلاش خواهند کرد. در صورتی که قیمت بیت کوین از این سطح ریزش کند، بیت کوین با روندی صعودی آهسته در بازه ۱۱۵۰۰ دلاری قرار خواهد گرفت.

درصورتی که خرس ها بتوانند قیمت ها را به زیر سطح ۱۱۱۷۸ دلاری کاهش دهند، برنده این بازی آنها خواهند بود.

تحلیل ریپل (XRP)

با اینکه ریپل به زیر سطح میانگین های متحرک در تاریخ ۱۵ اکتبر سقوط کرد، اما خرس ها موفق به استفاده از این فرصت نشده و نتوانستند قیمت ها را به زیر ۰.۲۲ دلار کاهش دهند. این مسئله نشان می دهد که تریدرها علاقه ای به فروش در این سطح از قیمت نداشتند.

نمودار روزانه ریپل

در حال حاضر گاوها موفق شده اند که قیمت ها را به بالای میانگین های متحرک افزایش دهند. در صورتی که گاوها موفق به حفظ قیمت های کنونی شوند، آنها برای عبور از سد قیمتی ۰.۲۶ دلاری بار دیگر تلاش خواهند کرد. در صورتی که گاوها موفق به حفظ و بستن قیمت ها در بازه ۰.۲۶ دلاری شوند، روند صعودی جدیدی شکل خواهد گرفت که ممکن است به سطوح قیمتی ۰.۲۹ و سپس ۰.۳۰ دلاری برسد. با این حال، میانگین های متحرک شیب مسطحی دارند و شاخص RSI نیز در نقطه میانی قرار دارد. وضعیت این دو شاخص نشان می دهد که بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار شده است. در صورتی که ریپل به زیر ۰.۲۶ دلار سقوط کند، این ارز در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در دو روز گذشته گاوها موفق شده اند که قیمت این ارز را در سطح حمایتی ۲۴۲ دلاری نگه دارند و برای تداوم روند صعودی بیت کوین کش تلاش کنند.

نمودار روزانه بیت کوین کش

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۴۱ دلار) شیب صعودی دارد و شاخص RSI نیز در محدوده ۵۸ قرار دارد که نشان می دهند گاوها دست برتر را دارند. در صورتی که گاوها موفق به تداوم رشد بیت کوین کش شوند، هدف بعدی، رسیدن به سطوح ۲۶۶.۴ و سپس ۲۸۰ دلاری خواهد بود. اما درصورتی که خرس ها اجازه پیشروی به گاوها ندهند و قیمت ها به زیر ۲۶۶.۴ دلار سقوط کند، این رمزارز در بازه فشرده ای قرار خواهد گرفت. درصورتی که قیمت ها به زیر سطوح میانگین های متحرک کاهش پیدا کند، می توان انتظار سقوط هر چه بیشتر تا سطح ۲۰۰ دلار را نیز داشت.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

میانگین های متحرک به روند صعودی خود ادامه می دهند و شاخص RSI نیز اخیرا در منطقه مثبت قرار گرفته است که همگی نشان می دهند گاوها کنترل بازار را به دست گرفته اند.

نمودار روزانه بایننس

گاوها بار دیگر برای عبور از سد مقاومتی ۳۲ – ۳۳.۳ دلاری تلاش خواهند کرد. درصورتی که گاوها موفق شوند، روند صعودی ممکن است قدرت گرفته و بایننس کوین به بالاترین سطح خود یعنی ۳۹.۵ دلار برسد. درصورتی که خرس ها بتوانند قیمت های کنونی را کاهش دهند و زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹.۱ دلار) نگه دارند،‌ می توان پیش بینی کرد که قیمت ها با تداوم سقوط به سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۶.۸ دلار) خواهد رسید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx