تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2323 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، ریپل، بیت کوین کش و چین لینک

به ثبات رسیدن بیت کوین نزدیک سطح مقاومتی پیش روی خود نشانه مثبتی است، اما ساختار تکنیکال بیشتر آلت کوین ها ضعیف شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در چند روز اخیر، گاوها مشغول خرید در قیمت های پایین بوده اند. با این وجود، عدم موفقیت بیت کوین در عبور از بازه ۱۳۶۰۰ دلاری نشان می دهد خرس ها از سد مقاومتی پیش رو دفاع کرده اند.

نمودار روزانه بیت کوین

بعد از نوسانات شدید روز ۲۸ اکتبر، ممکن است در روزهای آتی از میزان نوسانات کاسته شود و گاوها و خرس ها برای پیشی گرفتن از یکدیگر تلاش کنند. اما میانگین های متحرک شیب صعودی دارند و شاخص RSI در محدوده خرید بیش از حد قرار دارد که نشان از برتری نسبی گاوها است.

گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها به بالای سطح ۱۳۹۷۳ دلاری تلاش خواهند کرد، درصورتی که موفق شوند روند صعودی ممکن است تداوم یابد. اما در صورتی که قیمت ها از سطوح کنونی و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲۵۱۸ دلار) سقوط کند، شرایط به نفع خرس ها تغییر خواهد کرد.

تحلیل ریپل (XRP)

بعد از عدم موفقیت در حفظ قیمت ها بالای بازه ۰.۲۲ – ۰.۲۶ دلاری، ریپل در تاریخ ۲۲ اکتبر به بازه حمایتی سقوط کرد. اما نمودار ذیل نشان می دهد که گاوها در حال خرید در سطوح پایین هستند.

نمودار روزانه ریپل

درحال حاضر پیش بینی روند حرکتی ریپل امر دشواری است. از اینرو باید چند روزی تا مشخص شدن روند حرکتی این رمزارز صبر کرد. اما درصورتی که خرس ها بتوانند قیمت ها را به زیر بازه ۰.۲۱ – ۰.۲۲ دلاری پایین بکشند، ممکن است که ریپل روند نزولی به خود بگیرد. اما در صورت عبور قیمت ها از سطح ۰.۲۶ دلار، می توان گفت که گاوها دست برتر را دارند.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

در تاریخ ۲۸ اکتبر، بیت کوین کش موفق به عبور از سطح ۲۸۰ دلاری نشد. با این وجود گاوها بار دیگر برای افزایش قیمت ها، حجم خریدها را افزایش دادند اما علیرغم تلاش آنها این رمزارز دوباره شاهد ریزش در قیمت خود بود.

نمودار روزانه بیت کوین کش

با نگاه به وضعیت شاخص RSI می توان گفت که خرس ها در تلاش هستند که کنترل اوضاع را به دست خود بگیرند. درصورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دهند، سقوط تا ۲۴۲ دلار ممکن خواهد بود. درصورتی که قیمت ها از سطح حمایتی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲۳۸ دلار) افزایش پیدا کند، بیت کوین کش در بازه فشرده ای (۲۴۲ – ۲۸۰ دلار) قرار خواهد گرفت. و درصورتی که خرس ها قیمت ها را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه کاهش دهند، سقوط تا ۲۱۰ دلار تداوم خواهد داشت.

تحلیل چین لینک (LINK)

چین لینک به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۱.۲۱ دلار) سقوط کرده و خرس ها در تلاش هستند که قیمت ها را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۰.۵۸ دلار) کاهش بدهند.

نمودار روزانه چین لینک

درصورتی که چین لینک به زیر خط روند صعودی سقوط کند، می توان گفت که خرس ها کنترل را به دست خواهند گرفت و کاهش قیمت ها تا سطوح ۸.۳۸ و بعد ۶.۹۰ دلاری تداوم خواهد داشت. اما درصورتی که قیمت ها افزایش یابد و خط روند صعودی بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه قرار گیرد، گاوها برای افزایش قیمت ها تا بالای سطح ۱۳.۲۸ دلاری تلاش خواهند کرد. با این وجود میانگین های متحرک مسطح شده اند و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان می دهند بین عرضه و تقاضا تعادل برقرار شده است. این موضوع سبب خواهد شد تا چین لینک در بازه فشرده ای در روزهای آتی قرار بگیرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx