تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2253 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال اتریوم، بایننس کوین، پولکادات و لایت کوین

تسلط ۶۳ درصدی بیت کوین سبب شده است علاقه به این رمزارز در مقایسه با آلت کوین ها افزایش یابد. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل اتریوم (ETH)

روز گذشته اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۸۵ دلار) ریزش کرد و گاوها در تلاش هستند که از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۷۰ دلار) دفاع کنند.

نمودار روزانه اتریوم

درصورتی که گاوها موفق به افزایش قیمت ها به بالای خط روند کنونی شوند، اتریوم ممکن است به سطح مقاومتی ۴۲۰.۵ دلار برسد. درصورت عبور از این سطح، روند صعودی تا رسیدن به قیمت های ۴۵۰ و ۴۸۸ دلاری ادامه خواهد داشت. اما درصورتی که قیمت ها به زیر خط روند صعودی نزول کند، سقوط به ۳۳۳ و سپس به ۳۰۸ دلار ممکن خواهد بود. میانگین های متحرک مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که حاکی از توازن قدرت بین خرس ها و گاوها است. بنابراین در روزهای آتی ممکن است اتریوم در بازه فشرده ای معامله شود.

تحلیل بایننس کوین (BNB)

در حال حاضر خرس ها در تلاش هستند که قیمت بایننس کوین را به زیر سطح حمایتی ۲۸.۴ دلاری کاهش بدهند. درصورت موفقیت خرس ها، این آلت کوین ممکن است تا ۲۴.۸ دلار سقوط کند.

نمودار روزانه بایننس کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۹.۸ دلار) شیب نزولی دارد و شاخص RSI به محدوده منفی سقوط کرده است که حاکی از سلطه خرس ها در بازار است. اما درصورتی که گاوها در سطوح پایین کنونی شروع به خرید کنند، و باعث افزایش قیمت ها به بالای ۲۸.۴ دلار شوند،‌ این آلت کوین می تواند تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه صعود کند و در این بازه با مقاومت خرس ها روبه رو شود.

درصورتی که قیمت ها از این سد مقاومتی کاهش پیدا کند، این مسئله نشان خواهد داد که تمایل برای فروش بین تریدرها بیشتر شده است. اما درصورتی که گاوها قیمت ها را به بالای سطح ۳۲ دلاری افزایش بدهند، می توان گفت که گاوها کنترل را به دست گرفته اند.

تحلیل پولکادات (DOT)

در تاریخ ۲۹ اکتبر، پولکادات سقوط کرد و به روند صعودی خود پایان داد. هم اکنون گاوها در تلاش هستند که در سطح حمایتی ۳.۸ دلاری قیمت ها را حفظ کنند.

نمودار روزانه پولکادات

اما در صورتی که این سطح حمایتی بشکند، خرس ها برای کاهش قیمت ها به زیر ۳.۵ دلار تلاش خواهند کرد و در صورت موفقیت خرس ها، پولکادات ممکن است تا ۲.۶ دلار سقوط کند. اما درصورتی که قیمت ها از سطوح کنونی افزایش یابند، گاوها ممکن است بار دیگر برای افزایش قیمت ها بالای ۴.۶ دلار و میانگین های متحرک تلاش کنند. این مسئله نشان خواهد داد که گاوها در سطوح پایین مشغول خریداری بوده اند.

تحلیل لایت کوین (LTC)

در تاریخ ۲۸ اکتبر، لایت کوین با تداوم فشار برای فروش به سطح ۵۴.۹ دلار سقوط کرد. هم اکنون گاوها در تلاش هستند که از سد حمایتی ۵۲.۶ دلاری دفاع کنند.

نمودار روزانه لایت کوین

درصورت موفقیت گاوها، این رمزارز ممکن است در بازه ۵۲ – ۶۰ دلاری در روزهای آتی به ثبات برسد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۳ دلار) مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که حاکی از معامله شدن لایت کوین در بازه فشرده ای در روزهای آتی خواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx