تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین کش، نم و دش

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین کش، نم و دش
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1474 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین کش، نم و دش

با رشد ارزهای پیشرو بازار بیت کوین و اتریوم به ترتیب به میزان ۷.۶٪ و ۱۰٪ در زمان نگارش این مطلب، برخی از آلت کوین ها مانند بیت کوین کش، نم و دش نیز شاهد افزایش قیمت های خود بودند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین کش (BCH)

تا به اینجای کار بیت کوین کش در حدود ۳٪ رشد کرده و در بازه ۴۳۴ دلاری معامله می شود. در چند روز گذشته با هدف گیری بازه مقاومتی ۴۵۰ دلاری،‌ حجم معاملات این ارز رو به افزایش بوده است. درصورت شکست این بازه مقاومتی، هدف گاوها بازه ۴۶۸ دلاری خواهد بود.

تحلیل بیت کوین کش

شاخص RSI در محدوده اشباع خرید قرار دارد. با این وجود، شاخص جریان پول چایکین حاکی از واگرایی نزولی است. در صورت نزولی شدن بازار، گاوها توجه خود را به بازه حمایتی ۴۰۳.۵ دلاری معطوف خواهند کرد. با این وجود اگر روند صعودی بازار تداوم داشته باشد، پیش بینی نزولی برای این ارز دیجیتال باطل خواهد شد.

تحلیل نم (XEM)

نم با رشد ۲۲ درصدی خود در چند روز گذشته حالا بازه مقاومتی ۰.۲۸ دلاری را هدف قرار داده است. در ساعات ابتدایی بازار، این ارز موفق به عبور از این بازه نشد. همانند بیت کوین کش، نم نیز شاهد واگرایی منفی در شاخص RSI خود بود. در واقع شاخص RSI از محدوده اشباع خرید نزول کرده و این احتمال می رود که روند حرکتی این ارز نزولی شود.

نمودار نم

نوسانگر عالی نیز حاکی از نزولی بودن این ارز است. با در نظر گرفتن کاهش حجم معاملات به میزان ۴۰٪،‌ پیش بینی صعود برای نم کمی دشوار به نظر می رسد.

تحلیل دش (DASH)

وضعیت دش نیز با سبز بودن بازار، مثبت است و این ارز موفق شده که از بازه مقاومتی ۱۱۰.۸ دلاری عبور کند. قرار داشتن کندل استیک بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه، بیانگر آغاز روند صعودی برای دش است. شاخص های درون زنجیره ای نیز پیش بینی صعودی بودن این ارز را دارند.

نمودار دش

حجم تعادل نیز با عبور از بازه مقاومتی یاد شده، نشان می دهد که میزان خرید افزایش یافته است. اندیکاتور پارابولیک سار زیر کندل استیک قرار دارد که حاکی از صعودی بودن دش است. حالا باید دید که آیا با مثبت بودن بازار، دش می تواند به روند صعودی خود ادامه بدهد یا خیر.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx