تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1482 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، ریپل و پولکادات

بیت کوین در بازه فشرده ای معامله می شود و همین موضوع باعث رشد قیمت برخی از آلت کوین ها شده است. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل بیت کوین (BTC)

در سه روز گذشته بیت کوین موفق نشده است که قیمت خود را به بالای خط روند نزولی افزایش بدهد. این مسئله نشان می دهد که خرس ها به شدت در حال دفاع از سطوح بالاتر هستند.

نمودار بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۳۴۱۲ دلار) مسطح شده و شاخص RSI نزدیک نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده توازن بین عرضه و تقاضا است. در صورتی که قیمت به زیر بازه حمایتی ۳۱۹۰۰ دلاری کاهش یابد، بیت کوین ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۰۹۲۰ دلار) و سپس ۲۸۸۵۰ دلار سقوط کند. نزول به زیر این سطح باعث اصلاح هر چه بیشتر بیت کوین خواهد شد. اما درصورت عبور قیمت از ۳۵ هزار دلار، این ارز ممکن است تا ۳۸۵۲۰ دلار و سپس ۴۰ هزار دلار صعود کند.

تحلیل اتریوم (ETH)

خرس ها در حال دفاع از بازه مقاومتی ۱۴۰۰ دلاری پیش روی خود هستند، در حالی که گاوها از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۲۵۸ دلار) دفاع می کنند. این موضوع نشان می دهد که اتریوم در بازه فشرده ای قرار گرفته است.

نمودار اتریوم

درصورتی که اتریوم به زیر خط روند صعودی نزول کند، حجم فروش افزایش خواهد یافت. در این صورت اتریوم ممکن است که به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۰۰۵ دلار) و سطح بحرانی ۸۴۰.۹ دلاری سقوط کند. اما درصورت عبور قیمت از سطوح فعلی و به بازه ۱۴۷۳ دلاری، روند صعودی تا بازه ۱۶۷۵ دلاری ممکن است ادامه داشته باشد. با اینکه صعودی بودن میانگین های متحرک نشان دهنده برتری گاوها هستند، اما واگرایی منفی شاخص RSI نشان دهنده برتری خرس ها است. به همین دلیل بهتر است تا عبور اتریوم از این بازه ها صبر کرد.

تحلیل ریپل (XRP)

روز گذشته ریپل تا بازه ۰.۷۵ دلاری صعود کرد، اما دم بلند کندل نشان دهنده فروش می باشد.

نمودار ریپل

ریپل به بازه حمایتی ۰.۳۸ دلاری نزول کرده است. درصورت نزول قیمت از این سطح، فشار فروش افزایش خواهد یافت و ریپل ممکن است تا ۰.۲۴ دلار سقوط کند. نزول به زیر ۰.۲۴ دلار ممکن است باعث کاهش قیمت تا ۰.۱۷ دلار بشود. اما درصورتی که گاوها از بازه حمایتی ۰.۳۸ دلاری دفاع کنند، ریپل ممکن است دوباره برای صعود تا ۰.۶۰ دلار تلاش کند.

تحلیل پولکادات (DOT)

بازگشت پولکادات در ۲۸ ژانویه در بازه ۱۷.۷۵ دلاری در روز بعد پایان یافت. عدم موفقیت گاوها در افزایش قیمت به بالای بازه ۱۴.۷۲ – ۱۹.۴۰ دلاری نشان می دهد که در سطوح بالا تقاضا وجود ندارد.

نمودار پولکادات

متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۵.۴۱ دلار) مسطح شده و شاخص RSI به تدریج به سمت مرکز در حرکت است که نشان دهنده توان بین عرضه و تقاضا می باشد. درصورتی که پولکادات به زیر بازه حمایتی ۱۴.۷۲ دلاری نزول کند، ممکن است شاهد کاهش قیمت خود تا بازه ۱۱.۸۳ دلاری باشد. اما درصورت عبور قیمت از ۱۹.۴۰ دلار، روند صعودی خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx