تحلیل ارزهای دیجیتال پولکادات و فایل کوین

تحلیل ارز دیجیتال‌ بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1470 نفر

تحلیل ارزهای دیجیتال پولکادات و فایل کوین

بیت کوین که در بازه ۴۶ – ۵۰ هزار دلار معامله شده است، کندل ماهانه خود را بالای ۴۷۰۰۰ دلار بست. انتظار می رود با توجه به کاهش دامیننس بیت کوین، آلت کوین ها در صورت ریزش ارزهای پیشرو بازار در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند. با تحلیل ارزهای دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل پولکادات (DOT)

پولکادات از ابتدای هفته روند صعودی خود را حفظ کرده است. حفظ حمایت ۲۴ دلار برای تداوم روند صعودی به ۳۰ دلار برای این آلت کوین بسیار حیاتی بود. داده ها نشان می دهند که این ارز شاهد ۲۰٪ افزایش در بازه یک هفته ای بوده است.

نمودار پولکادات

این رمزارز اخیرا موفق شده در همه صرافی حجم مبادلات ۷ میلیارد دلاری را جذب کند. در حال حاضر، گاوها در بازه ۳۰ دلار در تلاش برای تداوم روند صعودی این آلت کوین هستند. چشم انداز تکنیکال DOT در کوتاه مدت صعودی است. شاخص میانگین متحرک واگرایی همگرایی نیز این مسئله را تایید می کند. انتظار می رود در صورتی که DOT از سطح ۳۲ دلار عبور کند، شاهد صعودش به سطح ۴۰ دلار باشیم. اگر میزان علاقه به این آلت کوین حفظ شود، حتی می توان انتظار صعود تا ۵۰ دلار را نیز داشت.

تحلیل فایل کوین (FIL)

فایل کوین موفق شد از کف ۴۰ دلار ماه جولای حتی تا قله ۸۰ دلار نیز صعود کند. یکی از دلایلی که در رشد این کوین بسیار تاثیرگذار بوده، گسترش پذیرش NFT ها بوده است.

نمودار فایل کوین

در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب، فایل کوین در بازه ۷۶ دلار در نوسان است. همانطور که در نمودار می توان مشاهده کرد، اندیکاتور باند بولینگر به سمت یک اسکوئیز در حرکت است، که بیانگر یک رشد چشمگیر است. با تثبیت فعلی FIL پشت مانع ۸۰ دلار، گاوها زمان کافی را برای قدرت نمایی داشته و حالا آنها در تلاش برای صعود تا سطح ۱۰۰ دلار هستند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx