تغییرات قیمت این ۴ ارز دیجیتال را زیر نظر داشته باشید!

تغییرات قیمت این 5 ارز دیجیتال را زیر نظر داشته باشید!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2666 نفر

تغییرات قیمت این ۴ ارز دیجیتال را زیر نظر داشته باشید!

این هفته می تواند هفته ی مهمی برای تریدرها باشد. مخصوصا برای دارندگان ارز دیجیتال بایننس کوین. این تحلیل را حتما بخوانید!

بیت کوین اس وی

وضعیت این ارز هنوز خیلی معلوم نیست. این ارز دیجیتال در ۲۰۰ دلار حمایت شد. البته به نظر می رسد گاوها چندان تمایلی به خرید در این قیمت ندارند. این نشانه ی خوبی برای این ارز نیست. اگر این روند صعودی ادامه دار باشد، و قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه یعنی ۱۹۲ دلار پایین تر برسد، باید منتظر قیمت ۱۶۰ دلاری باشیم. اندیکاتور RSI در نقطه ی میانی قرار دارد. این یعنی عرضه و تقاضا در حالت تعادل است. اگر سطح مقاومت ۲۲۷ دلاری این ارز بشکند، قیمت ۲۶۰ دلاری قابل انتظار است.

بیت کوین اس وی

لایت کوین

گاوها به خوبی توانسته اند از سطح ۵۱ دلاری دفاع کنند! این می تواند بیانگر این باشد که قیمت تا ۶۰ و سپس ۶۵ دلار بالا می رود. در صورت اینکه قیمت از ۶۵ دلار رد شود، قیمت ۸۰ دلار مورد پیش بینی است. در حال حاضر اندیکاتور RSI در ناحیه ی ۶۰ قرار دارد. این یعنی اوضاع کمی به نفع گاوها است.

به نظر می رسد روند رو به بالا باشد. اما به هر دلیلی اگر قیمت از ۴۸ دلار که میانگین متحرک ساده است کمتر شود، اوضاع به نفع خرس ها تغییر می کند.

لایت کوین

کاردانو

قیمت این ارز مدتی است که بین ۰.۱۳ تا ۰.۱۵ دلار باقی مانده است. هر چند در قیمت های پایین این ارز با تقاضا مواجه شده است اما به نظر می رسد این ارز درگیر ثبات قیمت شده است. کاردانو تا به حال دو بار به مدت ۲۷ روز با ثبات قیمت مواجه شده بوده است. اگر تاریخ دوباره تکرار شود، حداقل یک هفته ی دیگر وضعیت کاردانو همین طور خواهد ماند. در حال حاضر نزدیک به ۱۹ روز است که قیمت کاردانو تغییری نکرده است.

تغییر قیمت کاردانو به بالای ۰.۱۵ و یا پایین تر از ۰.۱۳، می تواند نشانگر شروع یک صعود یا نزول باشد.

کاردانو

ارز دیجیتال بایننس کوین

ارز رسمی صرافی بایننس بعد از آن که از کمی کاهش قیمت داشت با خرید بالا در قیمت پایین مواجه شد. همین امر باعث شد تا قیمت آن تا ۲۳.۴ دلار (در زمان نگارش این مطلب) بالا بیاید. مقاومت این ارز در ۲۲.۹ دلار بوده است. یعنی مقاومت این ارز شکسته شد.

بنابراین پیش بینی می شود قیمت تا ۲۴.۶ دلار بالا برود و اگر این اتفاق رقم بخورد، باید منتظر ۲۷ دلار باشیم. هر دو میانگین متحرک و اندیکاتور RSI هم خبر از این می دهند که اوضاع به نفع گاو ها است.

بایننس کوین

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx