این هفته می تواند هفته ی پر سودی باشد!

این هفته می تواند هفته ی پر سودی باشد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2673 نفر

این هفته می تواند هفته ی پر سودی باشد!

گرچه در چندماه اخیر ارزهای دیجیتال درگیر نوسان بوده اند، اما با کاهش ارز دلار و سرمایه گذاری بیشتر در حوزه ی کریپتو، روند کلی بیت کوین و آلت کوین ها رو به رشد است. در این میان نیز بازار اتریوم حسابی سکه بوده است. اگر هوشیار باشیم، احتمالا این هفته هفته ی پر سودی است.

 بیت کوین

بیت کوین آماده است تا برای بار سوم به سمت قیمت بالای ۱۲ هزار دلار حرکت کند. میانگین های متحرک نمایی هم خبر از این می دهند که دست برتر با گاو ها است. در حال حاضر همه چیز به نفع افزایش قیمت است. اگر بیت کوین ۱۲۱۱۳ دلار را رد کند، تا ۱۳۷۰۲ دلار بالا خواهد رفت. 

البته با توجه با اینکه این بار سوم است که قرار است این قیمت را رد کند، پس موضوع فروش در قیمت بالا برای رسیدن به سود مد نظر قرار می گیرد. اگر پس از افزایش قیمت، روند نزولی تا پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ادامه پیدا کند، قیمت دوباره تا ۱۰۴۰۰ ریزش می کند.

بیت کوین

اتریوم

اتر توانست مقاومت ۴۱۵ دلاری را رد کند و تا ۴۴۲ دلار بالا بیاید. تارگت این افزایش قیمت ۴۸۰ دلار و سپس ۵۲۰ دلار است. تا زمانی که قیمت به پایین تر از ۴۱۵ دلار نرسد، قیمت رو به بالا مورد پیش بینی است.

اتریوم

ریپل

تحلیل نمودار ریپل خبر از روند صعودی می دهد.

بالا رفتن قیمت از ۰.۳ دلار خبر از افزایش آن تا بازه ی ۰.۳۲ تا ۰.۳۴ می دهد. این بازه، یک بازه ی مقاومتی است. این به این معنا است که اگر قیمت از این سطح بالاتر برود، قیمت تا ۰.۴ دلار بالا خواهد رفت. 

چین لینک

قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۷.۴ دلار بالا رفت. البته گاو ها نتوانستند این قیمت را حفظ کنند. برای همین شاهد کمی ریزش قیمت بودیم. البته این ریزش زیاد نبود. این امر نشان می دهند دارندگان این ارز به افزایش قیمت امیدوارند و دست به فروش نزند. اگر روند صعودی  بتواند ۱۸.۳۴ دلار را رد کند، باید منتظر قیمت ۲۰ دلاری باشیم. از طرف دیگر، این ارز نباید از ۱۵.۹ دلار پایین تر بیاید. در آن صورت اوضاع به نفع خرس ها خواهد بود.

چین لینک

بیت کوین کش

این ارز دیجیتال چند روزی است که در ۲۸۰ دلار حمایت می شود. پس یعنی گاو ها در حال خرید در این قیمت هستند. باید کمی منتظر بود تا ببینیم قیمت این ارز به چه سمتی حرکت می کند. اگر روند این ارز رو به بالا باشد، هدف آن ۳۲۵ دلار و سپس ۳۵۳ دلار است. اما اگر گاوها نتوانند به حمایت خود ادامه دهند، قیمت تا ۲۲۲ دلار سقوط می کند.

بیت کوین کش

با ما همراه باشید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx