جهش ۳۰۰ درصدی تل کوین (TEL) پس از ارتقا پروتکل و مهاجرت لایه دو

جهش 300 درصدی تل کوین (TEL) پس از ارتقا پروتکل و مهاجرت لایه دو
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1107 نفر

جهش ۳۰۰ درصدی تل کوین (TEL) پس از ارتقا پروتکل و مهاجرت لایه دو

رمزارز تل کوین (TEL) پس از ارتقا پروتکل و مهاجرت لایه ۲ که امکان ترید را در پلتفرم کوییک سواپ (QuickSwap) ایجاد کرد، شاهد یک صعود چشمگیر بود.

امکان ارسال پول برای هر کسی، در هر مکان و زمانی یکی از انگیزه های اصلی ایجاد بیت کوین (BTC) بود که به ظهور اکوسیستم ارزهای دیجیتال امروزی کمک کرد.

پلتفرم های حواله جهانی مبتنی بر بلاکچین یکی از بخش های پروژه های کریپتو است که در طول زمان برای کمک به تأمین نیازهای معاملات همتا به همتا تکامل یافته اند. تل کوین (TEL) یکی از این پروژه ها است که در سال ۲۰۲۱ به دستاوردهای قابل توجهی رسیده است.

نمودار TEL

نمودار TEL

داده ها نشان می دهند که قیمت TEL از ابتدای ماه فوریه ۴۱۰۰٪ از کف ۰.۰۰۰۶۶ دلار به بالاترین سطح خود ۰.۰۲۸۶ دلار در ۵ مه صعود کرد. حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز به رکورد جدید ۱۱۰ میلیون دلار رسید.

تاثیر تغییر به حواله های جهانی

بررسی پست های توییتری تل کوین نشان می دهد که این پروژه اخیراً یک پروتکل ارتقا یافته را راه اندازی کرده که خدمات حواله ای را بین فیلیپین و کانادا قادر می سازد.

راه اندازی V2 شامل نسخه های جدیدی از هر دو سیستم عامل های تلفن همراه iOS و Android می شود که کاربران می توانند از فروشگاه های Apple و Google Play دانلود کنند.

به گفته تیم تل کوین، کانادا اولین بازاری است که این شرکت برای ارسال پول فیات وارد آن می شود و به زودی به سنگاپور، استرالیا و ایالات متحده آمریکا ورود خواهد کرد.

در اواخر ماه فوریه مدیر عامل تل کوین پال نونر (Paul Neuner) در مجلس قانونگذاری ایالت نبرسکا حاضر شد تا درباره فرصت ها در فضای فین تک و بهره مندی ایالت نبرسکا از این فرصت ها صحبت کند. صحبت های نونر باعث شد این پلتفرم توجه بسیاری را به خود جلب کند.

تغییرات لایه ۲ و جهش قیمت

قیمت TEL پس از عملکرد نه چندان خوبش در ماه های مارس و آوریل، به لطف لیست شدن در صرافی غیرمتمرکز کوییک سواپ که در بستر Polygon توسعه یافته، جهش چشمگیری داشت.

هزینه های پایین در شبکه Polygon و فرصت های جذاب بازدهی برای تأمین کنندگان نقدینگی در کوییک سواپ احتمالاً در افزایش حجم معاملات TEL نقش مهمی داشته است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx