پلتفرم Mercado Libre آمریکایی ۷.۸ میلیون دلار بیت کوین به خزانه خود اضافه کرد!

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1429 نفر

پلتفرم Mercado Libre آمریکایی ۷.۸ میلیون دلار بیت کوین به خزانه خود اضافه کرد!

بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک آمریکا، مبلغ ۷.۸ میلیون دلار بیت کوین به خزانه خود اضافه کرد. این خرید باعث شده است که این بستر تجارت الکترونیکی، سی و ششمین شرکت تجاری عمومی باشد که بیت کـوین را به ترازنامه خود اضافه می کند.

پلتفرم Mercado Libre، در حال حاضر بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیکی در آمریکای لاتین می باشد که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعلام کرد که ۷.۸ میلیون دلار بیت کوین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ خریداری کرده است.

این شرکت در گزارش های خود گفته است که این خرید به عنوان بخشی از استراتژی خزانه داری می باشد و قصد دارد خریدهای بعدی خود را نیز انجام دهد.
این خرید باعث می شود که این شرکت آرژانتینی اولین شرکت بزرگ آمریکای لاتین باشد که در یک باشگاه انحصاری از شرکت هایی مانند میکرواستراتژی و تسلا عضو می باشد که در دارایی های خود بیت کوین دارند.

هفته گذشته، شرکت بزرگ نکسون که سازنده بازی های ژاپنی می باشد، اعلام کرد که برای ترازنامه خود به میزان ۱،۷۱۷ واحد بیت کوین با هزینه تقریبی ۱۰۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

فراتر از اعلامیه رسمی این شرکت، تجارت الکترونیک با بیت کـوین چیز جدیدی نیست. زیرا همانطور که قبلاً گزارش شده بود، از ماه آوریل استفاده از بیت کـوین برای املاک و مستغلات در بازار آرژانتین امکان پذیر شده است.

علاوه بر این، مارکوس گالپرین Marcos Galperín، بنیانگذار و مدیرعامل سابق شرکت Mercado Libre، قبلاً بارها اعلام کرده است که از سال ۲۰۱۳ بیت کوین را در دارایی های شخصی خود داردو وی همچنین نظرات مثبت و صعودی خود را در مورد اکوسیستم ارزهای دیجیتال در آمریکای لاتین ابراز داشته است.

وی حتی بیت کـوین را یک دارایی ارزشمند و بهتر از طلا می داند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارزهای دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx