تمسخر Hayes از مصاحبه Three Arrow capital

مصاحبه هیز
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 483 نفر

«خیلی شگفت‌انگیز است ; نمی‌دانستم از کجا شروع کنم»: Hayes مصاحبه ۳AC را مسخره می‌کند

سو ژو و کایل دیویس، بنیانگذاران Three Arrows Capital، پس از ورشکستگی شرکتشان، امروز در مصاحبه ای با بلومبرگ، سکوت خود را شکستند. آرتور هیز از آن زمان به بعد وزنه زد تا به این رمزارز مورد تمسخر قرار دهد.

هیز در مورد ضررهای ۳AC در توکن لونا گفت: Whitepaper را نخواندم.

آرتور هیز اسلم در یکی از محبوب ترین شوخی های کریپتو، تیرهایی را به سمت Three Arrows Capital پرتاب کرده است.

پس از اینکه سو ژو و کایل دیویس، بنیانگذاران صندوق سرمایه گذاری ورشکسته، امروز در مصاحبه ای با بلومبرگ سکوت خود را شکستند، آرتور هیز به حماسه ۳AC توجه کرد.

بنیانگذار BitMEX در توییتر جمعه با پیوندی به قطعه بلومبرگ گفت: «این مقاله آنقدر شگفت‌انگیز است که حتی نمی‌دانم از کجا شروع کنم». او سپس چندین گزیده از این ویژگی را برجسته کرد که به نظر می رسد زو و دیویس را به سخره می گیرند. “عمومی شما. سو پر زرق و برق نیست، او با دوچرخه خود را به محل کار و به اسکله تفریحی که در آن قایق تفریحی فوق العاده اش لنگر انداخته است، می نویسد. “فقط ۲ خانه، اخه شما مستقیماً آن را در کامپونگ با نام مستعار تانگلین پایین می آورید.”

نقل قول های هیز

هیز با برجسته کردن نقل قولی گفت که ۳AC «نتوانست متوجه شود که لونا می‌تواند در عرض چند روز به صفر برسد»، هیز به عملکرد ضعیف شرکت در بررسی دقیق برخورد کرد. او نوشت: «وایت پیپر را نخواندم. در پاسخ به ادعای ژو مبنی بر اینکه بحران ۳AC یادآور فروپاشی صندوق تامین مالی سنتی مدیریت سرمایه بلندمدت است، هیز بار دیگر از ژو و دیویز به دلیل پاسخ آنها به بلومبرگ انتقاد کرد. او گفت: «در حالی که این ممکن است نسخه کریپتو LTCM باشد، بنیانگذاران صندوق تامینی مذکور هرگز مصاحبه ای به این شکل انجام ندادند. هیز هجوم خود را با نقل قول ادعایی که در نتیجه سقوط ۳AC به ژو نسبت داده شده است، کامل کرد: «وقتی به وام دهنده ۱ دلار بیت کوین بدهکار هستید، مشکل شماست، وقتی به وام دهنده ۱۰۰۰۰ دلار بیت کوین بدهکار هستید، مشکل آنهاست.»

۳AC

در حالی که ۳AC در آب داغ فرود آمده و با ادعاهایی مبنی بر فرار از انحلال‌طلبان در هفته‌های اخیر مواجه شده است، خود هیز پاک‌ترین رکورد را در این فضا ندارد. در ماه مه، او به دلیل ناکامی BitMEX در جلوگیری از پولشویی به دو سال حبس تعلیقی و شش ماه حبس خانگی محکوم شد.

مانند ۳AC، هیز نیز در طول سال‌ها به یک شخصیت فرقه‌ای در صحنه ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، تا حدی به لطف پیش‌بینی قیمت جسورانه‌اش برای دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین و اتریوم. او به طور به یاد ماندنی گفت که بیت کوین طی سه تا پنج سال در یک پست متوسط ​​ماه آوریل می تواند به ۱ میلیون دلار برسد و در اوایل این ماه به هدف او دو برابر شد، با این استدلال که بانک های مرکزی اقدامات کنترل منحنی بازدهی را معرفی می کنند و باعث به اصطلاح “حلقه عذاب” می شوند. که ارزهای فیات سقوط می کنند و کریپتو رشد می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx