جورج بال: ارزهای دیجیتال یک سپر موثر در برابر کاهش ارزش پول است

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1833 نفر

ارزهای دیجیتال اکنون هدف ایده آل برای افراد ثروتمند و سرمایه گذاران بزرگ شدند! چرا؟

جورج بال ، رئیس شرکت سرمایه گذاری “سندرز موریس هریس” ، گفت : ارزهای دیجیتال یک سپر موثر در برابر کاهش ارزش پول هستند و به عنوان بخش کوچکی از اوراق بهادار جذاب هستند.
جورج بال تاکید کرد در حالی که آمریکا لایحه بودجه ۱.۹ تریلیون دلاری را تصویب می کند رمزنگاری در برابر کاهش ارزش پول ، مانعی موثر است.

جورج بال هفته گذشته در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال صحبت کرده بود. وی در مورد اینکه چرا ارزهای دیجیتال اکنون اهداف ایده آل برای سرمایه گذاری افراد ثروتمند و سرمایه گذاران بزرگ هستند، دو دلیل اصلی را بیان کرد .

او استدلال کرد که :
۱- ارزهای رمزپایه یک سپر موثر در برابر کاهش ارزش پول فیات خواهد بود که اگر نرخ تورم برگشت ، ارزهای دیجیتال جذابیت زیادی را خواهند داشت .

اظهارات وی در حالی بود که واشنگتن به بودجه حمایتی ۱.۹ تریلیون دلاری که در آخر هفته گذشته تصویب شده بود رأی داد. همچنین جی پی مورگان و تعدادی از تحلیلگران بزرگ نسبت به خطر کاهش ارزش پول بعد از تصویب لایحه بودجه هشدار داده اند.

۲- با افزایش معامله گران کوچک تر که می توانند روند بازار را حدس بزنند، قیمت ارزهای دیجیتال پتانسیل این را دارد که بالاتر برود و انتظار می رود که در صورت شروع ضرر در بازار سهام ، مردم به سمت ارزهای رمزپایه حرکت کنند.

 

جورج بال که در مورد خرید بیت کوین و بازار رمزنگاری و حتی بلاکچین مشکوک بود، در ماه آگوست گذشته به سرمایه گذاران گفت که زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است.

وی گفت: “من هرگز قبلاً این حرف را نزده ام و همیشه مخالف بلاکچین ، ارزهای رمزنگاری و بیت کوین بوده ام. اما اگر اکنون نگاه کنید ، دولت نمی تواند بازارها را برای همیشه هدایت و یا تحریک کند و دوره نقدینگی به پایان رسیده است.”

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx