جویی کراگ: اتریوم آینده تراکنش های مالی خواهد بود

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1054 نفر

جویی کراگ: اتریوم آینده تراکنش های مالی خواهد بود

جویی کراگ (Joey Krug)، افسر مشترک سرمایه گذاری در صندوق کاهش ریسک رمز ارزها به نام پانترا کپیتال (Pantera Capital)، گفت که اتریوم توانایی تبدیل شدن به قسمت اصلی سامانه‌های مالی در جهان را دارد.

در مصاحبه ای با بلومبرگ، کراگ تخمین زده است که بیش از ۵۰ درصد تمام تراکنش های بخش مالی درگیر اتریوم خواهند شد. و اتریوم به عنوان یک دارایی اساسی تکنولوژی شناخته خواهد شد.

او اعلام کرد که برخلاف رقبایی که برای اتریوم پدید می آید، جایگاه این پلتفرم دست نخورده باقی خواهد ماند و به جنبه هایی مانند حداقل معاملات در نظر گرفته خواهد شد.

کراگ گفت:

زنجیرهای بسیاری وجود دارند که در حال کار بر روی جنبه های غیرمتمرکز سازی هستند که اتریوم به آن ها اهمیت نمیدهد که امری بسیار مهم است. اگر شما بتوانید به ۲۰ سال دیگر سفر کنید، درصد قابل توجهی شاید بیشتر از ۵۰ درصد از تراکنشات را مشاهده خواهید کرد که شامل اتریوم هستند.

با توجه به کراگ، برای اینکه اتریوم بتواند به این اتفاق بزرگ در آینده دست یابد و رقبای دیگر را از عرصه خارج کند، لازم است که شبکه اتریوم توسعه پیدا کند.

او معتقد است زمانی که اتریوم موفق شود به اثبات سهام مهاجرت کند، این پلتفرم قابلیت آن را دارد که به عنوان یک پایگاه برای دیگر رقبا در نظر گرفته شود تا بر روی آن پروژه‌های خود را سرمایه گذاری کنند.

مسئله دردناک در هزینه تراکنش ها

به طور کلی، اتریوم در میان بسیاری پلتفرم های موفق دیگر توانسته عرض اندام کند و موارد استفاده بسیار مهمی را چه در بخش توکن های غیر مثلی و چه در حوزه دیفای به ثبت برساند.

همین امر باعث شده است تا ارزش اتریوم شدیدا افزایش یابد. اما همچنان این شبکه با مشکل بسیار دردناکی تحت عنوان هزینه تراکنش ها همراه است.

با توجه به داده‌هایی که توسط گلس نود در تاریخ ۹ ژانویه منتشر شده است، میانگین متحرک ۷ روزه “کل هزینه پرداخته شده به ماینرها” به بالاترین مقدار خود در یک ماه اخیر یعنی ۱،۸۸۲،۳۶۰.۴۰$ رسیده است. این هزینه‌ها همچنان با سرعت زیادی در حال رشد هستند. و توجه داشته باشید که بیشترین مقدار ماه گذشته آن در تاریخ ۸ ژانویه ۱،۸۸۱،۸۰۳$ بوده است.

لازم به ذکر است که این هزینه تراکنش بالا بر هولدرهایی که تمایل به انتقال دارایی خود دارند تاثیر می گذارد. تعداد آدرس های اتریوم با دارایی غیر صفر به یک رکورد تاریخی یعنی ۷۱،۳۶۴،۷۸۸ در تاریخ ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۱ دست یافته است.

اگرچه این معیار می تواند به عنوان یک دیدگاه برای رسیدن به رویداد تاریخی مذکور باشد، اما کامیونیتی اتریوم اشاره کرده است که بیشتر نهنگ ها احتمالا دارایی کم تری در اختیار دارند و هولدرها نیز به دلیل هزینه تراکنش بالای آن قادر به انتقال دارایی های خود نیستند.

قیمت اتریوم

همچنان بازار رمزارزها تحت تاثیر نوسانات شدیدی است اما در حال حاضر اتریوم جزء دارایی هایی به حساب می آید که در حال ریکاوری قیمت هستند. در زمان انتشار این خبر، اتریوم در قیمت ۳،۲۰۰$ در حال معامله است که در ۲۴ ساعت اخیر با رشد ۶ درصدی همراه بوده است. لازم به ذکر است که اتریوم در یک هفته اخیر با کاهش ۱۵ درصدی مواجه شده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx