جی پی مورگان سالن مجازی خود را در متاورس دیسنترالند افتتاح کرد

افتتاح سالن مجازی جی پی مورگان در متاورس دیسنترالند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 771 نفر

جی پی مورگان سالن مجازی خود را در متاورس دیسنترالند افتتاح کرد

جی پی مورگان، بزرگترین بانک امریکا، که صنعت متاورس را به عنوان یک فرصت تریلیون دلاری توصیف کرده بود، با حضور در دیسنترالند ورود خود را به این حوزه نوظهور اعلام کرد.

این بانک یک سالن مجازی در دنیای محبوب مبتنی بر بلاکچین دیسنترالند افتتاح کرده است. این سالن که در مرکز خرید Metajuku واقع شده است، با یک ببر و پرتره دیجیتالی از جیمی دیمون (Jamie Dimon)، مدیرعامل جی پی مورگان، از بازدیدکنندگان استقبال می کند.

در این سالن، اگر بازدیدکنندگان به طبقه بالا بروند، می توانند یک ارائه در خصوص اقتصاد ارزهای دیجیتال توسط یک مدیر اجرایی را تماشا کنند.

این سالن اونیکس (onyx) نامگذاری شده که از اسم سیستم پرداخت بلاکچین داخلی این بانک الهام گرفته است. همراه با این سالن، از گزارشی رونمایی شده که انواع فرصت‌ های تجاری قابل انتظار از متاورس را شرح می‌ دهد.

فرصت تجاری تریلیون دلاری

در این گزارش آمده است:

در سال‌ های آینده، متاورس احتمالاً به‌ شیوه ای در هر بخش نفوذ خواهد کرد. و فرصت تجاری این حوزه، بیش از ۱ تریلیون دلار درآمد سالانه تخمین زده می ‌شود. و همچنین مبلغ ۵۴ میلیارد دلار در حال حاضر در هر سال برای کالاهای مجازی هزینه می ‌شود.

بر اساس این گزارش میانگین قیمت زمین مجازی بین ژوئن تا دسامبر سال گذشته از ۶,۰۰۰ دلار به ۱۲,۰۰۰ دلار افزایش یافته است. همچنین پیش ‌بینی شده است که هزینه ‌های تبلیغات درون بازی تا سال ۲۰۲۷ به ۱۸.۴ میلیارد دلار در سال خواهد رسید.

جی پی مورگان جمع کثیری از توسعه دهندگان را شناسایی کرده که از Web3 برای کسب درآمد به عنوان نیروی محرکه اقتصادی جدید خود در متاورس استفاده می کنند.

 

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx