خالق کاردانو خود را برای تور آفریقا آماده می کند

خالق کاردانو خود را برای تور آفریقا آماده می کند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1164 نفر

خالق کاردانو خود را برای تور آفریقا آماده می کند

خالق کاردانو، چارلز هاسکینسون، بعد از تعطیلات دو هفته ای خود، با انتشار توییتی اعلام کرده که قصد عزیمت به آفریقا را دارد. هاسکینسون در این سفر به پیشبرد اهداف پروژه کاردانو خواهد پرداخت.

تعطیلات دو هفته ای

در ۳۰ سپتامبر، هاسکینسون اعلام کرد که با اجرای موفقیت آمیز هارد فورک آلونزو، تصمیم گرفته به تعطیلات دو هفته ای برود. وی همچنین گفت که این دو هفته را به دور از فضای مجازی و دغدغه های کاردانو سپری خواهد کرد.

بسیاری در کامیونیتی شک داشتند که خالق کاردانو بتواند پروژه خود را برای یک مدت زمان طولانی رها کند، و انتظار داشتند که او نیز رفتار مشابه ای با ایلان ماسک داشته باشد.

در سال گذشته و یک بار دیگر در سال جاری میلادی، ماسک توییتی منتشر کرد و گفت که برای مدتی در توییتر فعالیت نخواهد کرد. اما پس از مدت کوتاهی، ماسک دوباره در این پلتفرم اجتماعی ظاهر شد.

سفر به افریقا

اما چارلز هاسکینسون به وعده خود وفا کرد و در این مدت هیچ توییتی منتشر کرد. اما حالا، بعد از این غیبت دو هفته ای، او توییتی منتشر کرده و به کامیونیتی کاردانو یادآور شده که برای پیشبرد اهداف این پروژه به زودی امریکا را به مقصد افریقا ترک خواهد کرد.

وی اعلام کرده که این سفر از افریقای جنوبی آغاز و تا مصر ادامه خواهد داشت. گفته می شود که اعضای تیم کاردانو از دولت مردان و شرکت های این قاره در کشورهایی مانند زنگبار، افریقای جنوبی، بروندو و کنیا بازدید به عمل خواهد آورد.

همانطور که می دانید چندی پیش کاردانو یک قرارداد همکاری با صندوق VC امضا کرده بود. این صندوق ۶ میلیون دلار در استارت آپ های افریقایی که قصد توسعه در بستر کاردانو را دارند، سرمایه گذاری کرده است.

تیم کاردانو قصد دارد که در این سفر کاری آموزش و بودجه لازم برای توسعه این پروژه ها را فراهم کند. انتظار می رود که با این همکاری ها شاهد گسترش پذیرش بلاکچین کاردانو و در نتیجه آن افزایش قیمت کوین این پروژه یعنی ADA باشیم.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx