کوین شیرز: حجم بزرگی از سرمایه بازار در حال ورود به بیت کوین است

کوین شیرز حجم بزرگی از سرمایه بازار در حال ورود به بیت کوین است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1130 نفر

کوین شیرز: حجم بزرگی از سرمایه بازار در حال ورود به بیت کوین است

گزارش هفتگی منتشر شده توسط کوین شیرز (CoinShares) در تاریخ ۱۲ اکتبر نشان می دهد که در طول یک هفته گذشته بالغ بر ۲۲۶ میلیون دلار وارد محصولات بیت کوین شده است.

بدین ترتیب، بیت کوین برای سه هفته متوالی بیشترین میزان ورود سرمایه را داشته است و رشدی ۲۲۷ درصدی را در بازه هفتگی ثبت کرده است.

افزایش سرمایه گذاری در بیت کوین در حالی رخ داده که این ارز دیجیتال در طی یک هفته ۱۵٪‌ افزایش قیمت داشته است. داده های کوین مارکت کپ نشان می دهند که این ارز دیجیتال، در حال حاضر در زمان نگارش این مطلب، در بازه ۵۷۵۰۰ دلار قرار گرفته است.

کوین شیرز در گزارش خود افزایش توجه به بیت کوین را به اظهارات رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا (SEC)، گری گنسلر، نسبت داده است. وی چندی پیش به این موضوع اشاره کرده بود که ممکن است به زودی اولین ETF بیت کوین در امریکا تایید شود.

همانطور که در ارزینجا خواندید، این نهاد قانونگذار در حال بررسی چهار ETF بیت کوین است. این خبر در حالی اعلام شده که SEC تاکنون همه درخواست های این چنینی را رد کرده بود.

کوین شیرز اعلام کرده با افزایش فعالیت ها پیرامون بیت کوین، ارزش کل محصولات کریپتو تحت مدیریت نهادها هفته گذشته به رقم ۶۶.۷ میلیارد دلار افزایش یافته است. طبق تخمین این گزارش، این رقم فقط ۵٪ از رکورد ثبت شده در ماه مه کمتر است.

وضعیت آلت کوین ها

اما در خصوص آلت کوین ها وضعیت متفاوت بوده است. گزارش کوین شیرز نشان می دهد که رمزارزهای سولانا و کاردانو به ترتیب شاهد ۱۲.۵ و ۳ میلیون سرمایه ورودی بوده اند. با این حال، سایر آلت کوین ها مانند اتریوم، پولکادات و ریپل شاهد خروج به ترتیب ۱۳.۶، ۲.۱ و ۰.۶ میلیون دلار سرمایه بوده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx