در کیف پول ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم چه خبر است؟

نهنگ های اتریوم
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1934 نفر

در کیف پول ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم چه خبر است؟

بعد از ریزش بازار به علت تله خرسی که تیم آکادمی ارز اینجا مشروح توضیح داد. امروز به بررسی کیف پول نهنگ های اتریوم می پردازیم که ببینیم چه اتفاقی در ۲۴ ساعت اخیر در این کیف پول ها رخ داده است. پیدا کردن الگوی رفتاری آن ها از دو مرحله تشکیل شده است. برای اینکار ابتدا به وب سایت Whalestats می رویم.

مرحله اول

در مرحله اول ابتدا به بررسی دارایی های ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم می پردازیم و با استفاده از جدول زیر به این مهم پی می بریم که در کیف پول آن ها چه رمز ارزهایی موجود است.

نهنگ اتریوم کیست ؟

نهنگ اتریوم کیست ؟

مرحله دوم

در مرحله بعد به بررسی تغییرات دارایی این نهنگ ها در بازه های زمانی متفاوت می پردازیم. به طور مثال به بررسی چین لینک می پردازیم.

رمز ارز چین لینک

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم بیشترین معاملات را بر روی چین لینک (LINK) انجام داده اند. این بدان معناست که در ۲۴ ساعت اخیر بیشترین تعداد تراکنش ها به LINK اختصاص داشته است. اما برای دیدگاه دقیق تر نسبت به وضعیت لینک که آیا نهنگ ها بیشتر این رمز ارز را خریده اند یا فروخته اند به داده های عددی بیشتری نیاز داریم. بدین منظور لازم است که خریدها و فروش نهنگ های اتریوم را در ۲۴ ساعت، یک هفته و یک ماه گذشته بررسی کنیم. اما با این وجود، با توجه به جدول بالا، آن ها همچنان در کیف پول خود ۱۱،۶۴۶ واحد چین لینک در اختیار دارند.

چین لینک در ۲۴ ساعت گذشته

نهنگ ها در ۲۴ ساعت اخیر تمایل خود را بیشتر به فروش لینک نشان داده اند تا خرید آن. بدین صورت که در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم ۲۱۷ واحد لینک به ارزش ۵،۹۸۶$ خریده اند و ۸۶۸ واحد لینک با ارزش ۲۳،۴۰۶$ فروخته اند. بنابراین در ۲۴ ساعت گذشته مجموعا نهنگ های اتریوم ۶۵۱ واحد اتریوم فروخته اند.

چین لینک در یک هفته اخیر

اما برای تصمیم گیری در رابطه با دیدگاه نهنگ ها به لینک لازم است که خرید و فروش لینک را در یک هفته اخیر نیز بررسی کنیم. در یک هفته اخیر، ۲،۲۳۷ واحد لینک با ارزش ۵۷،۱۹۴$ خریده شده است. و ۲،۱۵۸ واحد لینک با ارزش ۵۶،۰۶۱$ به فروش رسیده است. بنابراین در مجموع در یک هفته اخیر، ۷۹ واحد لینک از کیف پول آن ها خارج شده است.

چین لینک در یک ماه اخیر

در بازه زمانی بزرگتر یعنی یک ماه اخیر، ۵،۶۵۵ واحد لینک خریداری شده است که قیمتی معادل ۱۲۸،۷۰۰$ دارد. اما در همین بازه نهنگ ها ۵،۰۰۷ واحد لینک خریداری کرده اند. بنابراین در یک ماه اخیر در مجموع ۶۴۸ واحد لینک خریداری شده است.

ورود و خروج استیبل کوین به کیف پول نهنگ ها

برای بررسی مقدار استیبل کوین وارد یا خارج شده به کیف پول نهنگ ها لازم است تا روند آن در چند روز گذشته بررسی شود. برای نمایش قابل درک آن از نمودار میله ای زیر استفاده می کنیم. میله هایی که به سمت پایین هستند به معنای خروج و میله هایی که به سمت بالا است به معنی ورود استیبل کوین به کیف پول نهنگ ها را از تاریخ ۱ ژانویه تا ۱۱ ژانویه سال ۲۰۲۲ است.

دارایی نهنگ ها

برای آن که متوجه شویم دارایی های نهنگ ها به چه صورت است، راه دیگری نیز وجود دارد. در شکل زیر می توانیم مجموع دارایی ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم را مشاهده کنیم. البته لازم به ذکر است که در بین این دارایی ها برای وضوح بیشتر بقیه دارایی های نهنگ ها، اتریوم حذف شده است. به طور مثال، ۱۵،۰۸% از کل دارایی های نهنگ های اتریوم البته بدون اتریوم را توکن FTX تشکیل می دهد و پس از آن یعنی در رتبه دوم، ۱۳.۹۳% از دارایی آن ها را شیبا تشکیل می دهد. برتری این دیده بان نسبت به اولین جدول ارائه شده، نشان دادن داده های بیشتری از کیف پول نهنگ ها است. و ما می توانیم جزییات بیشتری از کیف پول آن ها به دست آوریم.

دارایی نهنگ های اتریوم

دارایی نهنگ های اتریوم

توییت علی مارتینز

رشد فزاینده بازار دیفای از اواسط خرداد، بر تنور تقاضا برای اتریوم افزایش داد  و در ادامه باعث شد; تا همزمان با رشد چشم‌گیر تراکنش‌های روزانه اتریوم، هزینه‌های گس با افزایشی سرسام‌آور به رکورد ۴۸۵ جی‌وی (Gwei) در اول سپتامبر برسد. با این حال، با افت بهای اتر و سقوط یک‌باره برخی از پروژه‌های دیفای از جمله سوشی (SUSHI)، میانگین هزینه گس، اکنون برابر با ۹۸ جی‌وی است.

نتیجه گیری

با بررسی داده های فوق به دو نتیجه بسیار مهم می رسیم. اول این که نهنگ ها در یک هفته و یک روز اخیر به دنبال خروج از لینک بوده اند اما این مقدار اصلا قابل مقایسه با دارایی های چین لینک موجود در کیف پول های آن ها نیست. دوم این که خروج آن ها از این رمز ارز به صورت کاملا آهسته و ناچیز انجام شده است. و این بدان معنا نیست که نهنگ ها کیف پول خود را کلا از ارز لینک خالی کرده اند. بنابراین این رفتار نهنگ ها اصلا سیگنال خروج و یا ورود در رابطه با این رمز ارز را ارسال نمی کند. فقط تنها استنباط سیو سود برخی از این نهنگ ها در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می دهد.

در ادامه، همین روند را برای بقیه رمز ارزها که مورد توجه نهنگ ها در ۲۴ ساعت، یک هفته و یک ماه اخیر بوده است را انجام می دهیم. عدد منفی و عدد مثبت در جدول زیر بترتیب به معنای تعداد واحد فروخته شده از توکن مورد نظر و تعداد واحد خریداری شده از توکن مورد نظر است.

وضعیت نهنگ های اتریوم

وضعیت نهنگ های اتریوم

با توجه به داده هایی که در جدول بالا منتشر شده است، همچنین دارایی نهنگ ها شما برای بقیه رمز ارزها چه استنباطی دارید؟ لطفا نظر خود را کامنت کنید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx