دن مورهد: بیت کوین تا پایان سال به ۹۰ هزار دلار صعود خواهد کرد!

دن مورهد: بیت کوین تا پایان سال به 90 هزار دلار صعود خواهد کرد!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1305 نفر

دن مورهد: بیت کوین تا پایان سال به ۹۰ هزار دلار صعود خواهد کرد!

دن مورهد (Dan Morehead)، مدیر عامل پنترا کپیتال (Pantera Capital)، اخیراً پیش بینی های خود را در مورد قیمت آینده بیت کوین به اشتراک گذاشته است.

مورهد مدیرعامل شرکت پنترا کپیتال (Pantera Capital) است که اولین صندوق بیت کوین را در ایالات متحده راه اندازی کرد. صندوق بیت کوین پنترا در سال ۲۰۱۳، زمانی که بیت کوین تنها ۶۵ دلار ارزش داشت، راه اندازی شد.

از آنجایی که این صندوق یکی از قدیمی ترین صندوق های بیت کوین است، اظهار نظرهای مدیر عاملش در فضای کریپتو از اهمیت بسزایی برخودار هستند. همانطور که شاهدش بودیم از زمان راه اندازی این صندوق، صندوق های بسیاری راه اندازی شده و از این طریق به پذیرش هر چه بیشتر بیت کوین کمک کرده اند.

افزایش قیمت بیت کوین با گسترش پذیرش

در مصاحبه خود با خبرگزاری رویترز، دن مورهد پیش بینی های خود را در خصوص قیمت این رمزارز ارائه کرده است. مورهد اعتقاد دارد که بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی می تواند تا بازه ۸۰,۰۰۰ و شاید ۹۰,۰۰۰ دلار صعود کند. وی همچنین باور دارد که این رمزارز در طی بازه یک ساله می تواند در سطح ۱۲۰,۰۰۰ دلار قرار گیرد.

نمودار بیت کوین

نمودار بیت کوین

وی همچنین پیش بینی کرده که در یک بازه ۱۰ ساله بیت کوین حتی می تواند به رکورد ۷۰۰,۰۰۰ دلار صعود کند. پیش بینی های مورهد در حالی مطرح شده که اخیرا بیت کوین از اوج خود بسیار فاصله گرفته و شاهد نوسانات شدیدی بوده است.

نظارت های قانون گذاران

مدیر عامل پنترا در خصوص فشارهای قانونی توسط رگولاتورها باور دارد که به مرور زمان بر این فشارها افزوده خواهد شد که یک نمونه از این فشارها، برخوردهای قانونی کشورهای مختلف با بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا صرافی بایننس است. با این حال، وی از این فشارها به عنوان یک دوره “گذر” برای بازار کریپتو یاد کرد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx