رابرت کیوساکی: “در ۵ سال آینده بیت کوین ۱.۲ میلیون دلاری را خواهیم دید!”

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1584 نفر

رابرت کیوساکی: “در ۵ سال آینده بیت کوین ۱.۲ میلیون دلاری را خواهیم دید!”

رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور کتاب پرفروش “پدر پولدار پدر فقیر” پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین طی ۵ سال آینده به ۱.۲ میلیون دلار افزایش می یابد.

کیوساکی که بیت کوین را با قیمت ۹۰۰۰ دلار خریداری کرده بود، گفت که قصد دارد مجدداً بیت کـوین خریداری کند و با تحلیل ها و پیش بینی های موجود، سرسختانه نسبت به خرید این ارز دیجیتال مصمم است.

طبق گزارش های قبل، این نویسنده مشهور در دسامبر سال گذشته به طور دقیق پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۵۰ هزار دلار می رسد و اکنون قیمت این ارز پیشرو بیشتر ازپیش بینی وی افزایش داشته است.

در مصاحبه ای در هفته گذشته از کیوساکی پرسیده شد که آیا خرید بیت کـوین با قیمت فعلی بین ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار خیلی دیر است؟ این نویسنده مشهور گفت که برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، همیشه نقطه ورود وجود دارد!

وی در ادامه گفت:

“من بیت کـوین را با قیمت ۹۰۰۰ دلار خریداری کردم و فکر می کردم خرید با قیمت ۹۰۰۰ دلار کمی گران است. اما اعتقاد من به رشد این ارز دیجیتال و همچنین فراگیری بیماری کرونا، اقتصاد جهان را تعطیل کرد. ای کاش مثل سایر سرمایه گذاران، بیت کـوین را در قیمت ۱۰ سنت می خریدم.”

وی علاوه بر این اشاره کرد که چاپ پول توسط دولت ایالت متحده آمریکا، موجب کاهش ارزش دلار و به دنبال آن جذابیت بیت کـوین و طلا است.

لازم به ذکر است که چند نفر از افراد برجسته اقتصاد، بر این باورند که دولت آمریکا می تواند اقدامات جدی علیه ارز دیجیتال انجام دهند و غیرقانونی بودن بیت کوین را اعلام کنند.

کیوساکی در مورد این مسئله نیز پاسخ داد:

“من فکر می کنم دولت ایالت متحده تلاش خود را خواهد کرد و با اینکه می خواهد ۱.۹ تریلیون دلار دیگر چاپ کند، اما هرگز کارساز نبوده است.”

کیوساکی ضمن تأیید اینکه هنوز طرفدار بیت کوین است، اعتراف کرد: “من طرفدار طلا و نقره نیز هستم و چشم اندازی صعودی برای این دو فلز گرانبها دارم.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx