بوکله: رشد صنعت گردشگری السالوادور به دلیل پذیرش بیت کوین

بیت کوین السالوادور
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 602 نفر

رشد گردشگری السالوادور با بیت کوین

گردشگری بین المللی در السالوادور در حال افزایش است. و رهبر کشور، رئیس جمهور نایب بوکله، می گوید که سیاست های او، از جمله پذیرش بیت کوین دلیل اصلی حضور گردشگران در منطقه آمریکای مرکزی هنگام تعطیلات است.

بوکله، سال گذشته قانونی را تصویب کرد که به  بیت کوین یک حالت قانونی می دهد. او در توییتر نوشت که بر اساس داده های سازمان جهانی گردشگری، السالوادور در بین ۱۵ کشور برتر «بهترین مقاصد [بین المللی] از نظر درآمد» از ژانویه تا مه ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

این سازمان درصد تغییرات را نسبت به داده‌های سال ۲۰۱۹ اندازه‌گیری کرد و اطلاعات گردشگری بین‌المللی را به عنوان بخشی از تحقیقات خود تجزیه و تحلیل کرد.

اگرچه این داده ها نشان می دهد که صنعت گردشگری السالوادور در دوره پس از شیوع ویروس کرونا ۶ درصد افزایش یافته است، که بسیار کمتر از ۸۶ درصدی جمهوری مولداوی که در رتبه اول قرار دارد است، این افزایش همچنان قابل توجه است. السالوادور بهترین رتبه را در بین کشورهای آمریکای لاتین را دارد و رشد آن دو برابر مکزیک است که در بین کشورهای لاتین جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

بوکله در پست توییتری خود خاطرنشان کرد که تنها تعداد انگشت شماری از کشورها توانسته‌اند بخش گردشگری خود را به سطوح قبل از همه‌گیری کرونا بازگردانند.

بوکله توضیح داد که از آنجایی که داده‌های سازمان جهانی گردشگری بین‌المللی نشان می دهد; دلیل این افزایش درامد گردشگری السالوادور ناشی از پذیرش بیت کوین در این کشور; و استفاده از فرصت های به وجود آمده است.

بوکله، همچنین داده‌های Google Mobility Report را به اشتراک گذاشت; که نشان می‌دهد مردم ( گردشگران بین‌المللی و مردم سالوادور) در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱; زمان بیشتری را نسبت به سال ۲۰۲۰ در مراکزخرده‌فروشی و تفریحی، پارک‌ها، فروشگاه‌ها و ایستگاه‌های حمل و نقل گذرانده‌اند.

سخن پایانی بوکله

به این ترتیب، رئیس‌جمهور سالوادور در پایان نوشت:

توریسم داخلی در حال رشد بیشتر است و این به دلیل سرکوب باندهای خلافکار در کشور است.

جنگ دولت با باندهای خیابانی که به پاندیلاها معروف هستند جامعه بین‌المللی را دو قطبی کرده است; و بسیاری از منتقدان ادعا می‌کنند که رژیم بوکله حقوق بشر زندانیان و مظنونان را نقض کرده است.

اما بوکله ادعا کرده است که سیاست او موفقیتی بزرگ کسب کرده است; و میزان قتل در روزهای متوالی برای اولین بار در چند سال گذشته به صفر رسیده است.

او گفت، السالوادور به لطف پذیرش بیت کوین از خطرناک ترین کشور جهان به امن ترین کشور آمریکای لاتین تبدیل شده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx