سامسونگ با بانک مرکزی کره برای پیشبرد طرح ارز دیجیتال ملی همکاری می‌ کند

سامسونگ با بانک مرکزی کره برای پیشبرد طرح ارز دیجیتال ملی همکاری می‌ کند
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1210 نفر

سامسونگ با بانک مرکزی کره برای پیشبرد طرح ارز دیجیتال ملی همکاری می‌ کند

بر اساس گزارش خبرگزاری The Korea Times، بانک مرکزی کره جنوبی قصد دارد طرح پایلوت ارز دیجیتال ملی (CBDC) خود را با استفاده از تلفن های هوشمند گلکسی شرکت سامسونگ پیش ببرد.

بانک کره اعلام کرد که در ماه مه برای انتخاب تامین کننده فناوری مورد نیاز برای طرح ارز دیجیتال ملی خود یک مزایده برگزار کرده است.

در نهایت این قرارداد به شرکت Ground X واگذار شد که پلتفرم کلیتین (Klaytn) این شرکت میزبان این طرح آزمایشی خواهد بود. لازم به ذکر است که شرکت Ground X زیرمجموعه بلاکچینی غول ارتباطات کره ای کاکائو (Kakao) است.

طرح پایلوت بانک کره جنوبی که در ۲۸ ژوئن سال جاری راه اندازی شد، به طور خاص به دنبال آزمایش کاربردهای پرداخت های دیجیتالی با استفاده از تلفن های گلکسی است.

به گفته یکی از مدیران این بانک که نامش فاش نشده است، این طرح آزمایشی قصد دارد این موضوع را بررسی کند که آیا می توان بدون دسترسی به اینترنت این پرداخت ها را با استفاده از موبایل انجام داد.

مرحله اول این طرح آزمایشی تا ماه دسامبر اجرا خواهد شد و قصد دارد مناسب بودن این فناوری را ارزیابی کند. مرحله دوم، که انتظار می رود از ماه ژانویه تا ژوئن اجرا شود، کاربردها و مزایای این طرح را برای بانک مرکزی کره ارزیابی خواهد کرد.

شرکت سامسونگ از سال ۲۰۱۹ و با عرضه‌ گلکسی S10، استفاده از رمزارزها را در سخت‌ افزار محصولات خود آغاز کرد. گلکسی S10 از یک کیف‌ پول دیجیتال داخلی برخوردار بود که در سال بعد و با تولید S20 به قابلیت‌ های آن از جمله فناوری بلاکچین کی استور (Keystore) افزوده شد. با استفاده از این فناوری، کاربران می توانند کلیدهای خصوصی کیف پول های خود را با خیال راحت در دستگاه های خود ذخیره کنند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx