سامسونگ از سرویس جدیدی به نام پیپرلس (Paperless) رونمایی کرد!

سامسونگ از سرویس جدیدی به نام پیپرلس (Paperless) رونمایی کرد!
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1474 نفر

سامسونگ از سرویس جدیدی به نام پیپرلس (Paperless) رونمایی کرد!

سامسونگ SDS، شاخه فناوری اطلاعات و ارتباطات سامسونگ، سرویس جدیدی به نام پیپرلس (Paperless) جهت ارائه قابلیت اطمینان و شفافیت اسناد در فضای ابری راه اندازی کرده است.

پیپرلس که به عنوان یک راهکار بلاکچین به عنوان سرویس (BaaS) مبتنی بر فضای ابری راه اندازی شده است، مدیریت اسناد حساس مانند قراردادها، فرم های رضایت نامه و گواهی های بلاکچین را برای جلوگیری از جعل و تغییر برعهده دارد. طبق اعلام رسمی سامسونگ، این سرویس جدید می تواند در زمینه های مختلف مانند رای گیری ها یا وظایفی که به اسناد اثبات گوناگون نیاز دارند، استفاده شود.

پیپرلس همچنین با رمزگذاری و نگهداری داده های حساس یا با حجم بالا در یک سرور جداگانه با حفظ هش ارزش هر داده در بلاکچین، مدیریت اسنادی را که پس از مدت مشخصی باید حذف شوند را فراهم می کند.

از آنجا که تمام تاریخچه داده ها از جمله ایجاد، بازنگری و حذف اسناد در زمان واقعی در بلاکچین ثبت می شود، این طراحی با ترکیب فناوری درون و برون زنجیره ای به دنبال حل مشکل کاهش سرعت معاملات بلاکچین به دلیل حجم گسترده داده ها است.

سامسونگ در بیانیه رسمی خود همچنین افزود که سرویس پیپرلس خود را در قراردادهای حقوق و دستمزد کارمندان، رای گیری ها در سطح شرکت و مدیریت صدور گواهینامه ها برای تسهیل فرآیندهای پیچیده بکارگرفته است.

شاخه فناوری اطلاعات و ارتباطات این غول فناوری کره ای به یک شرکت شناخته شده در حوزه بلاکچین تبدیل شده است. سال گذشته، سامسونگ SDS اعلام کرد که مجموعه ای از پروژه های آزمایشی را برای تست مدیریت توزیع دارو مبتنی بر فناوری بلاکچین برای تضمین شفافیت در ردیابی داروها انجام خواهد داد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx