بلاکچین مقصد بعدی صاحبان کسب و کار بعد از پی پال

بلاکچین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

چگونه Web3 چشم انداز تجارت الکترونیک را تغییر داده است؟

به لطف نیروهای همگرا وب۳ (بلاکچین ، دیفای، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی)، الگوریتم‌های هوشمند جدید می‌توانند تجربه کاربر را تحلیل کرده و انطباق بدهند. علاوه بر این، وب۳ بسیار فراگیرتر از نسخه های قبلی وب خواهد بود. ماهیت غیرمتمرکز وب۳ بستر مناسبی را برای جریان سریع و شفاف اطلاعاتی ایجاد می‌کند که تحت سانسور یک مقام مرکزی نیست.

علاوه بر این، وب۳ واسطه‌هایی مانند فیس‌بوک را حذف می‌کند که هنگام خرید آنلاین، پول نقد (و اطلاعات شخصی) کاربران را کاهش می‌دهند. در عین حال، همه جزئیات تراکنش های ما چه خوب و چه بد عمومی هستند . افزایش امنیت و راحتی تراکنش‌های آنلاین، حجم معاملات تجارت الکترونیک را افزایش می‌دهد و کسب‌وکارها را تشویق به پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری می‌کند.

با حرکت بیشتر کسب و کارها از وب۲ به وب۳، بسیاری از تجار و مصرف کنندگان شروع به استفاده از راه حل های پرداخت رمزنگاری کرده اند.

اکثر پلتفرم‌های پرداخت آنلاین مانند پی پال و استرایپ حدود ۴ درصد کارمزد تراکنش دریافت می‌کنند. در حالی که در کریپتو نه تنها پرداخت های رمزنگاری بدون اصطکاک هستند، بلکه به عنوان یک روش پرداخت نیز در حال افزایش هستند. امروزه با استیبل کوین‌ها، مردم دیگر نگران تبدیل به فیات و دردسر برداشت وجه به حساب‌های بانکی خود نیستند.

قدرت بلاکچین در مدل های کسب و کار قدیمی و جدید

مشابه با پذیرش تجارت الکترونیک وب۲، راه طولانی در پیش است تا وب۳ بتواند طیف کاملی از مزایای ذکر شده را ارائه دهد. با این حال، معرفی قراردادهای هوشمند و پلتفرم های Web3 مانند Hyperledger چشم انداز تبادل ارزش را به شدت تغییر داده است. Hyperledger Fabric توسط شرکت‌هایی مانند IBM برای موارد تجاری خاص که عملیات زنجیره تامین را بهینه می‌کنند، توسعه داده شد. دسترسی به دفتر کل با استفاده از Fabric به کسب‌وکارها امکان می‌دهد همان داده‌های غیرقابل تغییر را مشاهده کنند، که مسئولیت‌پذیری را تضمین می‌کند و احتمال جعل را به حداقل می‌رساند.

مصرف کنندگان می توانند از پیشرفت سفارشات خود مطلع شوند و هر کالا را به منشاء آن ردیابی کنند. در عین حال، اپراتورهای زنجیره تامین می توانند سطوح موجودی و محموله ها را نظارت کنند، اقدامات مناسب را برای حل مشکلات و کشف تقلب انجام دهند. این به مصرف کننده و شرکت اجازه می دهد که انتظار تحویل در یک زمان خاص را داشته باشند. همه بسته ها را می توان به راحتی از طریق کاوشگر بلاک چین و در عین حال محافظت از حریم خصوصی مشتری نظارت کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx