سختی ماینینگ بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح خود نزدیک شده است

سختی ماینینگ بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح خود نزدیک شده است
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2417 نفر

سختی ماینینگ بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح خود نزدیک شده است

قیمت بیت کوین (BTC) بعد از دو سال از بازه ۱۹ هزار دلاری عبور کرد و بارها به زیر ۱۷ هزار دلار در طی یک هفته همزمان با افزایش سختی ماینینگ سقوط کرد. براساس داده های درون زنجیره ای منتشر شده توسط Glassnode، سختی ماینینگ بیت کوین امروز بیش از ۸.۹٪ افزایش یافت که حاکی از فاصله ای ۵ درصدی با بیشترین مقدار ثبت شده در ماه گذشته است.

با افزایش سختی ماینینگ، دوره صعودی بیت کوین در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ شروع شد. هرچند که باید منتظر ماند و دید که آیا روند صعودی اخیر که با بالاترین سطح خود فاصله چندانی دارد در بلند مدت استمرار خواهد داشت یا خیر. قیمت بیت کوین هفته گذشته در حدود ۱۱ درصد با انتقال بیت کوین به صرافی ها توسط نهنگ ها کاهش یافت.

افزایش سختی ماینینگ بیت کوین می تواند به معنی افزایش کارمزدها برای تریدرها و همچنین افزایش زمان لازم برای ساخت یک بلوک به همراه افزایش تراکنش های تاییده نشده در مم پول بیت کوین باشد. براساس داده های وب سایت ارن (Earn)، هزینه تراکنش های بهینه بیت کوین در حال حاضر برابر با ۱۴۲۷۲ ساتوشی معادل تقریبا ۲.۶۰ دلار است.

سختی ماینینگ شبکه اتریوم نیز اخیرا به بالاترین سطح خود رسیده است. براساس گزارش Glassnode، روز جمعه سختی ماینینگ این شبکه پس از کاهش ارزش این رمزارز از ۶۰۰ دلار در ۲۳ نوامبر و نزول به ۵۱۳ دلار طی سه روز، در بالاترین سطح دو ساله خود قرار گرفت.

هش ریت این شبکه نیز بعد از رسیدن سختی ماینینگ اتریوم به بالاترین سطح خود در اکتبر، کاهش قابل توجهی داشت. داده های وب سایت Blockchain نشان می دهند که هش ریت اتریوم با کاهشی ۲۷ درصدی از ۱۴۶ ٍEH/s (اگزاهش در ثانیه) به ۱۰۶.۶ EH/s رسید. براساس وب سایت BTC، هش ریت بیت کوین در حال حاضر در حدود ۱۳۰.۱۵ Eh/s است.

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx