سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت چهارم)

سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت چهارم)
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1060 نفر

سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟

در قسمت اول به توضیح اطلاعاتی مقدماتی در رابطه با متاورس و اهمیت آن در آینده پرداخته شد. در قسمت دوم در رابطه با زمین‌های مجازی NFT، موارد استفاده از زمین‌های متاورس و همچنین شرکت‌هایی که به این حوزه وارد شده‌اند توضیحاتی ارائه شد. و اما در قسمت سوم عوامل تاثیر گذار بر قیمت زمین‌های متاورسی و جاهایی که می‌توان آن‌ها را خریداری کرد معرفی گردیدند. در قسمت چهارم و آخر این بخش آموزشی، نکاتی که در رابطه با خرید این زمین‌ها باید رعایت شود و دیدگاه کلی نسبت به متاورس‌ها در آینده بیان شده است.

نکاتی قبل از خرید اولین زمین متاورس

خرید زمین NFT در متاورس باید مانند هر سرمایه گذاری یا تراکنش مالی دیگری در نظر گرفته شود. حتما تحقیقات خود را انجام دهید و نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. زمین NFT خود را از یک منبع معتبر خریداری کنید. اگر زمین را از طریق پلتفرم‌های فروش پروژه خریداری می کنید، مطمئن شوید که لینک آن صحیح باشد. اگر از شخص دیگری زمین می‌خرید، هرگز مستقیماً به کیف پول او هزینه‌ای را انتقال ندهید. همیشه باید فروش را از طریق یک بازار معتبر و یا صرافی ارز دیجیتال انجام دهید. همانطور که قبلا ذکر شد، بایننس NFT Marketplace و OpenSea دو گزینه بسیار مناسب هستند.
  2. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید زمین NFT خود را بخرید یا اجاره کنید. بسته به نیاز شما، ممکن است نیازی به خرید یک قطعه زمین نداشته باشید. برای مثال، ممکن است بخواهید میزبان یک رویداد واحد در یک منطقه محبوب باشید. اگر پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید از اجاره پشتیبانی می‌کند، پس قیمتی که می‌پردازید به عواملی مانند ترافیک قطعه، نزدیکی به زمین‌های مهم دیگر و اندازه آن بستگی دارد.
  3. پروژه زمین NFT را با دقت در نظر بگیرید. پروژه ای که انتخاب می کنید کاربرد و تا حدی هزینه NFT را تعیین می کند. اگر می خواهید زمین خود را بخرید و دوباره بفروشید، به اصول پروژه مانند محبوبیت، تعداد کاربران و تیم تشکیل دهنده آن پروژه نگاه کنید. اگر می‌خواهید فضای تبلیغاتی بفروشید یا در موارد استفاده دیگری شرکت کنید، تحقیق کنید که کدام پلتفرم‌های متاورس بیشتر برای نیازهای شما مناسب هستند. همه پروژه‌های NFT موفق نمی‌شوند، بنابراین قبل از خرید زمین‌های NFT، ریسک مالی را در نظر بگیرید. اگر زمینی بخرید که کاربرد یا تقاضا ندارد، ممکن است برای همیشه روی دست شما باد کند.

جمع بندی

برای بسیاری، ایده فروش زمین مجازی ممکن است دور از ذهن به نظر برسد. با این حال، فقط باید به ظهور NFT ها، کلکسیون های دیجیتال و متاورس نگاه کنید تا بفهمید سرزمین NFT چگونه توسعه یافته است.

این ایده با داشتن یک وب سایت یا فضای مجازی دیگر تفاوت چندانی ندارد. به عنوان مثال، نام های دامنه محبوب صدها هزار دلار فروخته شده است. با این حال، روشی که زمین های NFT مالکیت را تضمین می کنند، جایی است که ما متوجه تفاوت اساسی آن می‌شویم. با توجه به اینکه دنیای فناوری خود را برای آینده‌ای متاورسی آماده می‌کند، نباید از دیدن زمین‌های متاورس NFT برای فروش تعجب کنیم.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx