۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت اول)

4 بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت اول)
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1318 نفر

۴ بلاکچین و پروژه رمزارزی در متاورس (قسمت اول)

متاورس با سرعتی بسیار بالا در حال رشد است. پروژه‌ها به توسعه و اتصال ادامه می‌دهند تا به جنبه‌های بیشتری از زندگی دیجیتالی ما کمک کنند. بلاک چین در حال حاضر نقش مهمی در این توسعه ایفا می کند.

زنجیره هوشمند BNB میزبان تعداد زیادی پروژه متاورس است. از جمله این بازی‌ها می‌توان به بازی‌های RPG مانند Cyber Dragon و Alien Worlds، دنیای متاورس SecondLive و حتی یک کازینو متعلق به بازیکن به نام decentral.games اشاره کرد. بازی‌های کارتی کلکسیونی مانند TopGoal نیز جایگاهی در متاورس برای خود پیدا کرده‌اند.

در بلاک چین اتریوم، دیسنترالند و سندباکس تجربیات متاورس مشابهی را ارائه می‌کنند که در آن کاربران می‌توانند هویت دیجیتالی ایجاد کنند، زمین بخرند و NFT‌ها را در بازارهای NFT معامله کنند. ترکیب آنها از کار، زندگی، و بازی حتی به بازیکنان اجازه می دهد تا در بازی برای کسب درآمد دیفای شرکت کنند. با تعامل و انجام بازی، کاربران پتانسیل کسب درآمد دارند. بلاکتوپیا Bloktopia تجربه مشابهی را در ۲۱ طبقه یک آسمان خراش دیجیتال ارائه می دهد. کاربران می توانند برای کسب درآمد، فضای ملکی خود را در هر طبقه معامله کرده و یا اجاره کنند.

در حالی که پروژه انجین Enjin هنوز یک جهان واقعیت مجازی سه بعدی را برای کاوش ارائه نمی دهد، اما ابزارهایی را برای ایجاد دارایی های NFT درون بازی ارائه کرده است. NFT ها بخش مهم دیگری از متاورس هستند زیرا می توانند قابلیت به مالکین گرفتن دیجیتال را در دنیای متاورس ایجاد کنند. از طریق انجین، کاربران NFT هایی ایجاد می کنند که می توانند در هر نقطه به توکن های ENJ تجزیه شوند.

سال ۲۰۲۱ سال بزرگی برای بلاک چین و رمزارزها بوده است. در سال گذشته از سکه‌های میم گرفته تا NFTها، همه هر روز سرفصل خبرها بودند. اما نیمه پایانی سال روند دیگری را برای ما به ارمغان آورد: متاورس.

متاورس با هدف ترکیب زندگی اجتماعی، کار، و فناوری فراگیر در دنیای واقعی، تخیل عموم را به خود جلب کرده است. اگرچه متاورس هنوز در روزهای اولیه خود است، اما رمزارزها در حال حاضر بسیار توسعه یافته‌اند. بیایید به برخی از پروژه‌های بلاک چین که به ایجاد این آینده دیجیتالی جدید کمک می‌کنند، بپردازیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx