سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت سوم)

سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت سوم)
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1282 نفر

سرزمین مجازی NFT در متاورس چیست؟ (قسمت سوم)

در قسمت اول به توضیح اطلاعاتی مقدماتی در رابطه با متاورس و اهمیت آن در آینده پرداخته شد. در قسمت دوم در رابطه با زمین‌های مجازی NFT، موارد استفاده از زمین‌های متاورس و همچنین شرکت‌هایی که به این حوزه وارد شده‌اند توضیحاتی ارائه شد. و اما در این قسمت به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت; زمین‌های متاورسی و جاهایی که می‌توان آن‌ها را خریداری کرد پرداخته می‌شود.

چه چیزی بر قیمت زمین مجازی NFT تأثیر می گذارد؟

قیمت یک قطعه زمین مجازی همانند دیگر توکن های غیرمثلی تعیین می شود. سه عامل اصلی بر قیمت آن‌ها تاثیر گذار است:

  1. موارد استفاده: زمین مجازی با بسیاری از NFT های دیگر متفاوت است زیرا معمولاً موارد استفاده متنوعی دارند و بسته به پلتفرمی که در آن هستند متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال، دنیای دیجیتال مانند دیسنترالند به کاربران اجازه می دهد تا در سرزمین خود سفارشی سازی انجام دهند.

اگر زمین شما در یک منطقه محبوب است یا بازدیدکنندگان زیادی دارد، می توانید برای تبلیغات هزینه کنید. زمین شما همچنین ممکن است در یک بازی ویدیویی بلاک چین مزایایی را برای شما فراهم کند. می‌توانید پاداش‌های استیکینگ را بهبود ببخشید یا رویدادهای درون‌بازی منحصربه‌فردی مانند اکسی اینفینیتی را تجربه کنید.

  1. پلتفرم: پلتفرم‌های محبوبی مانند دیسنترالند، سندباکس یا My Neighbor Alice در آینده قیمت‌های بالاتری برای زمین NFT خود دارند. این به دلیل عرضه و تقاضا در بازار است. تعداد کاربران و علاقه این پلتفرم ها بسیار بیشتر از پروژه های کوچکتر است.
  2. گمانه زنی‌ها: فروش بزرگ زمین های NFT در گذشته منجر به افزایش میزان سفته بازی شده است. به عنوان مثال، شرکت املاک و مستغلات NFT Metaverse Group تقریباً ۲.۴۳ میلیون دلار در نوامبر ۲۰۲۱ برای خرید یک قطعه از ۱۱۶ قطعه زمین در دیسنترالند هزینه کرد. مساحت هر قطعه ۱۶ متر مربع است که به آنها مساحت کلی ۱،۸۵۶ متر مربع در منطقه Fashion Street می دهد.

از کجا می توان زمین در متاورس خرید؟

دو روش اصلی برای خرید زمین متاورس NFT وجود دارد. شما می توانید در مزایده فروش زمین شرکت کنید و آن را مستقیماً از پروژه خریداری کنید; یا می توانید زمین را از طریق یک پلتفرم از سایر کاربران خریداری کنید.

پلتفرم‌های فروش زمین NFT روش خوبی برای خرید زمین شما با قیمت پایین تر از بازار ثانویه است. اکثر پروژه های بزرگ متاورس با زمین NFT شاهد افزایش قیمت بوده اند، به این معنی که خرید زمین در پلتفرم‌های فروش بهتر است. برخی از پروژه ها تمام قطعات خود را یکجا می فروشند، در حالی که برخی دیگر آنها را به صورت بازه‌های زمانی به فروش می رسانند.

صرافی NFT امن ترین و مطمئن ترین راه برای خرید زمین در بازار ثانویه است. به این ترتیب، خریدار و فروشنده هر دو توسط یک قرارداد هوشمند محافظت می شوند که تضمین می کند معاملات برای هر دو طرف به راحتی انجام می شود. Binance NFT Marketplace و OpeaSea دو مورد از محبوب ترین گزینه ها برای استفاده هستند. Binance NFT Marketplace از اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می کند، در حالی که OpeanSea از اتریوم، پالیگان و Klaytn پشتیبانی می کند.

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx