هجوم میلیاردرها به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

هجوم میلیاردرها به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1032 نفر

هجوم میلیاردرها به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

با افزایش تورم و بی ارزش شدن ارزهای فیات، میلیاردرها به صورت فزاینده ای به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال روی آورده اند.

توماس پیترفی

یکی از این میلیاردرها توماس پیترفی (Thomas Peterffy)، مجارستانی است که گفته می شود ارزش دارایی های او ۲۵ میلیارد دلار است.

وی در مصاحبه ای گفته بود در صورتی که ارزهای فیات “به جهنم بروند”،  منطقی است که مردم ۲ تا ۳ درصد از پرتفوی خود را به دارایی های دیجیتال اختصاص بدهند.

شرکت Interactive Brokers Group که به این میلیاردر تعلق دارد، در اواسط سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که به دنبال افزایش تقاضا برای این دارایی ها، امکان معامله ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم خواهد کرد.

این شرکت در حال حاضر ترید بیت‌ کوین، اتریوم، لایت‌ کوین و بیت‌ کوین کش را فراهم کرده است. گفته می شود که این شرکت قصد دارد در ماه جاری از ۵ تا ۱۰ ارز دیگر پشتیبانی کند.

پیترفی که دارایی های کریپتویی خود را فاش نکرده گفته بود که این امکان وجود دارد که دارایی‌ های دیجیتالی بتوانند بازده فوق ‌العاده‌ ای داشته باشند. در عین حال ممکن است ارزش آنها به صفر برسد.

ری دلیو

از دیگر میلیاردها می توان به ری دلیو (Ray Dalio)، بنیانگذار شرکت بریج واتر اسوشیتس (Bridgewater Associates)، اشاره کرد که سال گذشته فاش کرد که در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری کرده است.

وی در حالی اعلام کرد که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده که چند ماه قبل ویژگی ذخیره ارزش بودن رمزارزها را زیر سوال برده بود.

او اکنون موضع خود را تغییر داده و سرمایه ‌گذاری در دارایی‌ های دیجیتال را به عنوان پول جایگزین در دنیایی معرفی کرده که “پول نقد زباله است” و تورم قدرت خرید را از بین برده است.

پال تودور جونز

پال تودور جونز، مدیر صندوق پوشش ریسک، دیگر میلیاردری است که سال گذشته در بیت کوین سرمایه گذاری کرد. وی این اقدام خود را به عنوان پوششی در برابر تورم توصیف کرد.

افزایش تورم

همانطور که می دانید در ایالات متحده نرخ تورم با صعود به ۶.۸٪ درصد به بالاترین سطح خود در ۴ دهه اخیر رسیده است. به همین دلیل، میلیاردرها تصمیم گرفته اند برای حفاظت از ثروت خود در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx