پال تودور جونز، موسس شرکت سرمایه گذاری تودور

پال تودور جونز
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1725 نفر

معرفی مشاهیر کریپتوکارنسی: پال تودور جونز، موسس شرکت سرمایه گذاری تودور

نقل قول:

بهترین استراتژی برای سودآوری، داشتن سریعترین اسب است. اگر مجبور به پیش بینی شوم، من بر روی بیت کوین شرط خواهم بست.

بیوگرافی:

پال تودور جونز (Paul Tudor Jones)، مدیر یک صندوق سرمایه گذاری و میلیاردر مشهوری است که موفق شد با شورت سهام خود پیش از سقوط بازار در سال ۱۹۸۷، ثروت خود را سه برابر افزایش دهد.

وی متولد شهر ممفیس در ایالت تنسی است و تحصیلات خود را در دانشگاه ویرجینیا گذراند و در سال ۱۹۸۰ شرکت سرمایه گذاری (Tudor Investment Corporation) خود را تأسیس کرد، این صندوق اکنون ۳۸ میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کند و ثروت شخصی وی تقریبا ۶ میلیارد دلار برآورد شده است.

پال تودور جونز همچنین یک خیر و خیرخواه است که بیشتر دارایی های خود را به امور خیریه اهدا کرده است. به گفته او سرمایه گذاری اندک در شرکت های فناوری در دهه ۱۹۹۰ و دوستی با غول صنعت سرگرمی هاروی واینستین (Harvey Weinstein) از افسوس های بزرگ او هستند.

پال تودور جونز در سال ۲۰۲۰

در ماه مه، جونز اعلام کرد که ۱٪ الی ۲٪ از ثروت خود را به منظور مقابله با اثرات چاپ بی رویه پول در بحبوحه همه گیری کرونا به بیت کوین اختصاص داده است. وی در یادداشتی در خصوص چشم انداز خود از بازار گفت که طلا، سهام، ارزها و کالا را با دقت بررسی کرده و به نقش رو به رشد بیت کوین پی برده است. وی در مصاحبه ای اعلام کرد که وال استریت می تواند شاهد تولد یک منبع ارزش جدید باشد.

حمایت جونز از بیت کوین باعث دگرگونی در نظر افراد بسیاری در دنیای مالی سنتی در خصوص این ارز دیجیتال شد. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که جونز به بیت کوین به عنوان یک کلاس سرمایه گذاری قانونی رسمیت بخشید و زمینه را برای ورود بسیاری به این عرصه از جمله میلیاردرهایی مانند استنلی دراکن میلر (Stanley Druckenmiller) و مایکل سیلور (Michael Saylor) آماده کرد.

پال تودور جونز در سال ۲۰۲۱

جونز تا پایان سال ۲۰۲۰ موفق شد سود کلانی را از سرمایه گذاری خود در بیت کوین بدست آورد. انتظار میرود که با پذیرش بیش از پیش بیت کوین، وی سرمایه گذاری بیشتری در ارزهای دیجیتال کند و سبد خود را گسترش دهد.

در مصاحبه ای در دسامبر ۲۰۲۰، جونز گفت که از نظر او حتی ارزش بازار ۵۰۰ میلیارد دلاری برای بیت کوین بسیار پایین است. وی با مقایسه بیت کوین با سهام اینترنت در سال ۱۹۹۹، پیش بینی کرد که در ۲۰ سال آینده همه از یک نوع ارز دیجیتال استفاده خواهند کرد. حمایت مداوم وی از صنعت رمزارزها، بدون شک دیگران را برای ورود به این عرصه ترغیب خواهد کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx