توییت های ایلان ماسک این بار باعث سقوط دوج کوین (DOGE) شد!

توییت های ایلان ماسک این بار باعث سقوط دوج کوین (DOGE) شد!
  • زمان مطالعه: 1دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2222 نفر

توییت های ایلان ماسک این بار باعث سقوط دوج کوین (DOGE) شد!

ارزش دوج کوین (DOGE) تاکنون با توییت های ایلان ماسک پامپ شده بود. اما امروز خلاف این رویه اتفاق افتاد و ایلان ماسک سقوط DOGE را رقم زد.

امروز ۱۵ فوریه پس از توییت های ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در خصوص توزیع نابرابر این رمزارز و اصرار به فروش این ارز توسط کسانی که مقادیر زیادی دوج کوین در اختیار دارند، در عرض چند ساعت ۲۳٪ کاهش یافت.

توییت ایلان ماسک

توییت ایلان ماسک

توزیع نابرابر دوج کوین

صحبت های ماسک به این دلیل مطرح می شود که توزیع دوج کوین بسیار نابرابر است. به عبارتی ۲۸.۷٪ از این ارز دیجیتال فقط توسط یک نفر نگهداری می شود و ۵۰٪ از عرضه کل این رمزارز در اختیار فقط ۱۲ نفر است. به همین دلیل ماسک در توییتر خود نوشت:

درصورتی که هولدرهای دوج کوین بیشتر کوین های خود را بفروشند، من به حمایت خود از دوج کوین ادامه خواهم داد. تمرکز بیش از حد تنها مشکل اصلی است.

به دنبال انتشار این توییت، در عرض کمتر از ۷ ساعت، ارزش دوج کوین با سقوطی ۲۳ درصدی از ۰.۰۶۳ دلار به ۰.۰۴۸ دلار کاهش یافت.

در بازار نزولی امروز وضعیت برای بسیاری از ارزهای دیجیتال بخصوص برای آلت کوین ها قرمز بود. به گفته تحلیلگران این مسئله به دلیل صعود بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود و خروج سرمایه از بازار آلت کوین ها بوده است.

محاسبه توزیع دقیق ارزهای دیجیتال امر بسیار دشواری است چون کاربران در بلاکچین های عمومی ناشناس هستند. اما داده های چندین منبع نشان می دهند که تقریبا ۷۰٪ از کل عرضه دوج کوین توسط ۱۰۰ آدرس نگهداری می شود.

خالق دوج کوین، بیلی مارکوس، چندی پیش اعلام کرد که تمام دارایی های دوج کوین خود را در سال ۲۰۱۵ به دلیل مشکلات مالی فروخته بود. وی در صحبت های خود عنوان کرد که نمی تواند یک دلاری شدن قیمت دوج کوین را درک کند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx